رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور خبر داد:

آغاز به کار مراکز تعویض پلاک از فردا/ وکالت‌نامه‌ها در شهرهای قرمز تمدید می‌شود

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۰۹:۵۸:۰۳
کد خبر: ۱۱۷۴۶۵۷
آغاز به کار مراکز تعویض پلاک از فردا/ وکالت‌نامه‌ها در شهرهای قرمز تمدید می‌شود
رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور از آغاز فعالیت این مراکز از فردا( پنجشنبه) در شهرهای نارنجی و تمدید وکالت نامه خودروها در شهرهای قرمز خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی محمدی، رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور  در مورد منقضی شدن وکالت نامه خودروها گفت: افرادی که وکالت نامه آنها در ایام تعطیلات کرونایی منتفی شده به تعداد روزهای تعطیلی قابل اعتبار است یعنی چنانچه تعطیلات کرونایی در استانی 20 روز بوده و تاریخ وکالت نامه در روزهایی کرونایی به اتمام رسیده باشد، اعتبار آنها تا پایان تعطیلات تمدید می شود.

او تصریح کرد: البته این امتیاز شامل حال وکالت نامه هایی که قبل از تعطیلات کرونایی یا بعد از تعطیلات کرونایی منقضی شده، نمی شود و افراد باید برای تمدید آن اقدام کنند.

سرهنگ محمدی در مورد فعالیت مراکز شماره گذاری گفت: از فردا (پنجشنبه) فعالیت مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، گیلان، مازندران، مرکزی، گلستان، کرمانشاه، قم، چهارمحال و بختیاری، همدان و یزد که وضعیت کرونا در آن ها قرمز بود و اکنون نارنجی شده است، آغاز می شود.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهوربا اشاره به آغاز فعالیت مراکز تعویض پلاک در استان های  ایلام، اردبیل، بوشهر و سیستان و بلوچستان گفت: با اعلام رنگ بندی جدید شهرها  مراکز تعویض پلاک استان سیستان و بلوچستان و بوشهر باردیگر تعطیل شد و فعالیت این مراکز در استان‌های اردبیل و ایلام ادامه دارد براین اساس مراکز تعویض پلاک در ۱۳ استان کشور فعال و در دیگر استان‌ها تعطیل است.

به گفته محمدی، ساکنان ۱۱ استان ذکر شده می‌توانند اینترنتی نوبت گرفته و برای تعویض پلاک اقدام کنند، البته فعالیت این مراکز در استان تهران تعطیل است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز