رییس منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ مطرح کرد:

تصادف شدید پراید با گاردریل بزرگراه زین الدین

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۱۸۲۰۶۵
تصادف شدید پراید با گاردریل بزرگراه زین الدین
رئیس منطقه 25 پلیس راهور پایتخت از برخورد سواری پراید با گاردریل های لاین میانی بزرگراه زین الدین و چرخش آن به دور خود و رفتن به میان گاردریل ها خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ اسماعیل احسان پور، رئیس منطقه 25 پلیس راهور پایتخت در خصوص این خبر گفت: در ساعت 08:25   امروز  صبح یک فقره برخورد شدید  سواری پراید با گاردریل های مسیر بزرگراه شهید زین الدین و رفتن این سواری به داخل گاردریل های  بزرگراه ، به اپراتور مرکز اعلام گردید که بلافاصله گشت تصادفات منطقه 25 پلیس راهور فاتب به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ احسان پور افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید به علت سرعت زیاد  پس از  چرخش به دور خود به شدت با گاردریل های میانی بزرگراه زین الدین  برخورد  و متوقف گردیده است که به همین واسطه  بار ترافیکی سنگینی در محل ایجاد شده است.

او گفت : اگر این گاردریل ها در این قسمت از اتوبان وجود نداشت سواری پراید از این لاین  وسط به داخل خط ویژه رفته و منحرف می شد معلوم نمی شد چه اتفاقی بیافتد و چه حادثه تلخی را رقم بزند که خوشبختانه گاردریل ها مانع از ورود این سواری به لاین مخالف بزرگراه  گردیدند .

رئیس منطقه 25 پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده  توسط نیروهای اورژانس  به صورت سرپایی مداوا گردید .

احسان پور گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مقرره اعلام کرده است.

سرهنگ احسان پور  در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید.

نظر شما