آموزش وپرورش دستگاه برتر در پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۳:۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۱۸۳۳۰۹
آموزش وپرورش دستگاه برتر در پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر شد
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، آموزش و پرورش را به سبب عملکرد موفق در حوزه پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر، دستگاه برتر در سال ۱۳۹۹ اعلام کرد.

به گزارش برنا؛ سردار اسکندر مؤمنی،  دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به برخی از شاخص های مورد نظر در آموزش و پرورش در نیل به تحول در عرصه پیشگیری از مصرف مواد مخدر و روانگردان ها،‌ گفت: اجرای موفق «طرح یاریگران زندگی» در سطح مدارس و خانواده ها، همچنین ایجاد و گسترش «کانون‌های یاریگران زندگی»، از جمله موارد مؤثر در این امر است.

سردار مؤمنی ادامه داد: استفاده بهینه از ظرفیت شبکه شاد، برگزاری مستمر و منظم جشنواره نوجوان سالم، تولید محتوای  مناسب در عرصه پیشگیری از اعتیاد دانش آموزان و بارگذاری آن در کانال های موثر شبکه شاد، گنجاندن مطالب درسی درباره عوارض و پیامدهای سوء مصرف مواد مخدر در متون کتاب درسی و سنجش میزان اثر بخشی برنامه های پیشگیری از اعتیاد در مدارس از جمله دیگر این شاخص ها بوده است.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پایان گفت: با ملاحظه ساختار، برنامه ها،  اقدامات، فعالیت ها و دستاوردها ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش، «رتبه عالی» برآورد شده است که مراتب به رییس ‌جمهوری و رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز