مانیتور گیمینگ هواوی میت‌ویو GT

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۵:۱۸
کد خبر: ۱۱۸۳۴۴۳
مانیتور گیمینگ هواوی میت‌ویو GT
هواوی از مانیتور MateView – میت ویو با اندازه ۲۸.۲ اینچ برای کاربران حرفه‌ای رونمایی کرد. نسخه GT این مانیتور نیز با نمایشگر ۳۴ اینچ خمیده برای گیمرها ارائه شده است.

به گزارش برنا؛ هواوی روز گذشته از مانیتورهای جدید خود در چین رونمایی کرد. این مانیتورها که MateView و MateView GT نامیده می‌شوند به ترتیب برای کاربران حرفه‌ای و گیمرها توسعه داده شده‌اند.

بیایید اول درباره مانیتور میت ویو صحبت کنیم. این مانیتور دارای نمایشگر ۲۸.۲ اینچی با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل و نسب تصویر ۳ به ۲ است. با نگاه به میت ویو متوجه طراحی مینیمالیستی آن با حاشیه‌های باریک و پایه عریض خواهید شد.

این صفحه از یک پنل IPS ساخته شده است و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت را در کنار نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز و پشتیبانی از استاندارد HDR400 ارائه می‌دهد.  از دیگر مشخصات این مانیتور می‌توان به کنتراست ۱: ۱۲۰۰، نسبت صفحه به بدنه ۹۸ درصد، و حتی پوشش ۹۸ درصدی طیف رنگی DCI-P3 اشاره کرد. البته؛ این میزان در حالت sRGB به ۱۰۰ درصد می‌رسد که برای هر حرفه مدیا محور امری ضروری به حساب می‌آید. در زمینه درگاه‌ها نیز شاهد یک درگاه USB-C برای تأمین انرژی مورد نیاز مانیتور، و یکی دیگر برای انتقال داده، تصویر و شارژ کردن دستگاه‌های دیگر با توان ۶۵ وات هستیم. از دیگر درگاه‌های این مانیتور می‌توان به دو درگاه USB-A 3.0، یک درگاه HDMI 2.0، یک درگاه MiniDP و حتی جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و ورودی میکروفون اشاره کرد.

بر خلاف نسخه قبلی، مانیتور MateView GT فقط برای گیمرها عرضه شده است و دارای یک صفحه نمایش خمیده ۳۴ اینچ با خمیدگی ۱۵۰۰R و حداکثر روشنایی ۳۵۰ نیت است. این مانیتور به یک نمایشگر با رزولوشن ۳۴۴۰ × ۱۴۴۰ پیکسل با نرخ تازه‌سازی ۱۶۵ هرتز، نسبت تصویر ۲۱ به ۹ و کنتراست ۴۰۰۰:۱ مجهز شده است.

هواوی توانسته برای مانیتور میت ویو جی تی تأییدیه TÜV Rheinland را دریافت کند تا جلسات طولانی گیمینگ سبب فشار آوردن به چشم کاربر نشود. علی‌رغم اینکه GT یک مانیتور گیمینگ است ولی شاهد پوشش ۹۰ درصدی طیف رنگی DCI-P3 و ۱۰۰ درصدی در حالت sRGB هستیم. یک ویژگی شاخص دیگر نسخه GT قرار گرفتن دو اسپیکر ۵ وات در پایه مانیتور است.

قیمت و زمان عرضه

نسخه پایه مانیتور MateView حدود ۷۳۰ دلار قیمت خواهد داشت و از ۱۱ خرداد و در رنگ سفید به بازار عرضه خواهد شد. مانیتور گیمینگ Mateview GT تقریباً ۵۶۰ دلار قیمت دارد و همزمان با مدل پایه و در رنگ مشکی عرضه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز