شب گذشته رخ داد :

فوت عابر پیاده مذکر در اثر برخورد شدید با کامیون + عکس

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۰۸:۵۶:۰۸
کد خبر: ۱۱۸۳۶۴۴
فوت عابر پیاده مذکر در اثر برخورد شدید با کامیون + عکس
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از فوت عابر پیاده مذکر در اثر برخورد شدید کامیون با وی در وسط بزرگراه شهید هاشمی خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت :  مقارن ساعت 21:30 شب گذشته در محدوده شمال به جنوب بزرگراه شهید هاشمی بعد از آزادگان عابر پیاده ای علیرغم توصیه های مکرر پلیس راهور مبنی بر عدم حضور  و رد شدن از عرض بزرگراهها و خطرات ناشی از آن ، قصد رفتن به آنطرف بزرگراه را داشت.

او افزود: این عابر پیاده مذکر در میانه راه و در فکر بود که ناگهان  راننده کامیون از همه جا بیخبر وی را مقابل دماغه کامیون خود می بیند که دیگر کار از کار گذشته و عابر پیاده چند متری به غلت زدن ادامه می دهد و متاسفانه در همان محل حادثه فوت می کند.

سرهنگ همه خانی  ادامه داد: بلافاصله تیمی از کارشناسان منطقه 19 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به جهت عدم تکرار دوباره حادثه ای تلخ ، به بررسی  علل و عوامل این تصادف فوتی اقدام کردند.

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ  افزود : قطعا  کارشناس پلیس راهور تهران بزرگ در  خصوص سهم تقصیر ، قدری را هم به عابر پیاده خواهد داد که در آن ساعت و در تاریکی هوا ورود  ناگهانی به بزرگراه داشته و باعث بروز این حادثه شده است و حتما به راننده کامیون نیز به دلیل عدم توجه به جلو سهم تقصیر داده خواهد شد .

سرهنگ علی همه خانی از عابرین پیاده خواست هیچ گاه بدلیل کم کردن مسافت و خستگی مخصوصا در شبها از عرض معابر بزرگراهی حرکت نکرده و حتما از پل های هوایی نزدیک استفاده کنند تا جان خود و دیگران به خطر نیافتد و شاهد اینگونه حوادث تلخ در سطح شهر تهران نباشیم .

index

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز