اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۹:۰۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۸۳۹۲۱
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است:

 

گزارش برنا از پیشنهادات میلیونی برای چاپ مقاله؛

20 میلیون تومان رشوه بده تا مقاله‌ات در فصلنامه چاپ بشه!

10، 15یا حتی 20 میلیون تومان بده تا مقاله‌ات را در فلان فصلنامه چاپ کنیم. این جمله برای خیلی از دانشجویان دکتری آشناست و حتما از برخی اساتید یا انتشاراتی‌ها یا دبیران فصلنامه‌ها یا حتی دادبزن‌های میدان انقلاب شنیده‌اند، موضوعی که سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی می‌گوید دانشجویان اگر پیشنهاد میلیونی برای چاپ مقاله دریافت کردند یا حتی فیش واریزی دارند، حتما به کمیسیون آموزش ارسال کنند تا موضوع را پیگیری کنیم.

معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی:

آلبوم ناصری در کاخ گلستان فقط جابجا شده بود/تعداد دوربین‌های موزه‌ها در دوسال گذشته 2 برابر شده است/ بیشترین سرمایه گذاری را در حوزه حفاظت الکترونیک انجام دادیم

محمدحسن طالبیان گفت: بیشترین سرمایه گذاری را در حوزه حفاظت الکترونیک انجام دادیم به گونه‌ای که میزان دوربین‌های ما نسبت به دوسال گذشته دوبرابر شده است و تمرکز جدی بر کنترل و مدیریت سیستم حراست موزه‌ها داریم.

رئیس پلیس راهور ناجا در ستاد پلیس راهور مطرح کرد:

زندان در انتظار مخدوش کنندگان پلاک خودرو/ قطعی برق باعث افزایش تصادفات عابران پیاده می‌شود

سردار کمال هادیانفر ضمن ابراز نگرانی درباره تاثیرات قطعی برق بر وضعیت ترافیکی گفت: در سراسر کشور همکاران ما نسبت به قطعی برق نگران هستند چرا که سبب افزایش تصادف با عابران پیاده می‌شود.

سنجش نوآموزان اول دبستان و پیش دبستانی از چه زمانی آغاز می‌شود؟

۵۳ هزار نوآموز برای ورود به پایه اول ابتدایی و دوره پیش دبستانی استان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ درپایگاه ها سنجش سلامت جسمانی می شوند.

سخنگوی ثبت احوال کشور خبر داد:

تایید ۷۸۲ مورد نام جدید در سال گذشته

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: در کمیته انتخاب نام این سازمان در سال گذشته ۷۸۲ عنوان نام جدید مورد تایید قرار گرفت و به فهرست نام های انتخابی ایرانیان برای فرزندانشان اضافه شد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت:

مصرف دارو در ایران با کشور چین برابر است

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه مصرف بی‌رویه دارو در ایران بسیار بالاست، گفت: ایران با جمعیت ۸۰ میلیونی به اندازه کشور ۱.۵ میلیارد نفری چین مصرف دارو دارد و روابط ناسالم در بازار دارویی ایران زیاد است.

حجت نظری مطرح کرد:

افزایش بیش از حد مجاز کرایه اسنپ و تپسی/ لزوم اطلاع رسانی به مسافر در صورت بالا بودن کرایه نسبت به نرخ مصوب تاکسی‌های تلفنی

حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افزایش بیش از حدمجاز کرایه اسنپ و تپسی افزود: شورای شهر تهران هیچگاه با افزایش هزینه‌های زندگی در شهرتهران به ویژه در شرایط سخت کنونی موافق نبوده است و افزایش کرایه بیش از حد مجاز ناوگان اینترنتی حمل و نقل در تهران بر چه اساسی است.

جدیدترین دستورالعمل برای برگزاری امتحانات پایه نهم

«دستورالعمل جدید» امتحانات پایه نهم به استان ها در پی وقوع خاموشی ها و قطعی برق در ایام امتحانات ارسال شد.

وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد:

جدیدترین اخبار در خصوص رتبه‌بندی معلمان بازنشسته/ کارنامه دانش‌آموزان الکترونیکی می‌شود

وزیر آموزش و پرورش از الکترونیکی شدن کارنامه دانش‌آموزان خبر داد و گفت: افزایش 50 درصد فوق‌العاده شغل در اسفند 98 برای همه فرهنگیان اعمال شد و اگر کسی فکر می‌کند در موردش اعمال نشده است، مراجعه کند.

موافقت قوه قضاییه با تشدید مجازات فرزند کشی

سخنگوی قوه قضاییه درباره قتل بابک خرمدین توسط والدینش گفت: کشتن عمل جنایت آمیزی است و فرقی نمی کند فرزندکشی باشد یا مادرکشی و پدرکشی باید با فرهنگ مناسب از این جنایت هولناک پیشگیری کنیم.

در اختتامیه رویداد رویش احسان مطرح شد؛

سه میلیون دانش آموز نیازمند آموزش مهارتی هستند/ شناسایی دانش آموزان نخبه در سطح وسیع در ۵ سال آینده

اختتامیه رویداد رویش احسان با محوریت تحقق عدالت آموزشی صبح امروز برگزار و تفاهم نامه های میان بنیاد احسان و معاونت ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، بنیاد احسان و سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و همکاری بنیاد احسان با کمیته امداد به امضا رسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی:

نکات ایمنی که هنگام قطعی برق در آسانسور باید رعایت کنید/ حوادث آسانسور هنگام قطعی برق در تهران 10 برابر شده است

جلال ملکی گفت :حوادث آسانسور یکی از حوادث رایج شهرهاست و در تهران همه روزه چندین مرتبه حادثه آسانسور اعلام می شود اما در زمان قطع برق، این حوادث افزایش بسیار بیشتری یافته و گاهی تا بیش از 10 برابر می شود.

 

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام:

هزار مدرسه کانکسی تا پایان سال ثابت می‌شود/تا آخر خرداد واکسن کوو ایران برکت در اختیار عموم قرار می‎‌گیرد

محمد مخبر گفت: تا کنون دوهزار مدرسه و هزار مدرسه کانکسی ایجاد کردیم تعدادی از دانش آموزان از آموزش محروم هستند و نمایشگاه رویش احسان با محوریت تحقق عدالت آموزشی نشان داد می توان این نقیصه را برطرف کرد.

شب گذشته رخ داد :

فوت عابر پیاده مذکر در اثر برخورد شدید با کامیون + عکس

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از فوت عابر پیاده مذکر در اثر برخورد شدید کامیون با وی در وسط بزرگراه شهید هاشمی خبر داد.

کیفیت هوا پایتخت در وضعیت سالم

بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت در وضعیت سالم گزارش شده است.

نایب رئیس شورای شهر تهران خواستار شد:

رسیدگی به صلاحیت‌ نامزدهای انتخاباتی به‌دور از تنگ‌نظری/ توقف قطع بی‌رویه برق

سید ابراهیم امینی گفت: از این رو از دولت محترم می‌خواهم در عمل به تکلیف قانونی خود مبنی بر تأمین نیازهای اساسی شهروندان که ذیل اصل چهل و سوم قانون اساسی احصاء گردیده، نسبت به تامین مناسب برق مورد نیاز شهروندان اقدام نماید.

جدیدترین جزئیات از پرونده مرگ آزاده نامداری

سخنگوی قوه قضاییه در تشریح آخرین جزئیات پرونده آزاده نامداری گفت: پرونده آزاده نامداری سبقه جنایی ندارد نتایج پزشکی قانونی، فنی و قضایی ما و پلیس آگاهی همه دلالت بر غیر جنایی بودن این پرونده دارند.

اراذل به شدت تکنسین اورژانس تهران را کتک زدند+ عکس

رئیس مرکز اورژانس تهران با اشاره به ضرب و شتم تکنسین اورژانس تهران توسط اراذل و اوباش، درباره جزئیات این رخداد توضیح داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز