ناراحتی هوادارن از تصویر فاش‌شده نقشه GTA ۶

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۲۱:۴۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۸۳۹۷۳
ناراحتی هوادارن از تصویر فاش‌شده نقشه GTA ۶
به تازگی یکی از کاربران ردیت تصویری از مقایسه نقشه جی تی ای ۵ و ۶ منتشر نموده که سر و صدای زیادی به پا کرده است. برخی از مخاطبان این تصاویر را غیرواقعی می‌دانند و برخی هم می‌گویند در صورت صحت موضوع، GTA 6 اصلا آن چیزی نیست که انتظارش را داشته‌اند.

به گزارش برنا؛ ظاهرا منبع تصویر منتشر شده فروم 4Chan است؛ فرومی که احتمالا فراهم‌کننده برخی از بزرگ‌ترین لیک‌های تاریخ ویدیو گیم بوده اما خب شایعات بی‌اساس زیادی هم در آن مشاهده می‌شود. در هر حال وقتی یکی از کاربران ردیت تصویر مذکور از نقشه را در کنار نقشه GTA V قرار داد، واکنش‌های طرفداران اصلا جالب نبود.

تصاویر

تقریبا اکثر کاربران تصویر بالا را تقلبی و فاقد اعتبار خوانده‌اند؛ در سوی دیگر، بقیه کاربران نگران هستند که جی تی ای بعدی نقشه‌ای در حد و اندازه‌های GTA V داشته باشد که ظاهرا نمی‌تواند شکیبایی چند ساله آن‌ها را به درستی پاسخ بدهد.

گرچه یکی از کاربران به صورت مفصل توضیح داده که حتی اگر این تصویر واقعی باشد، تنها بخشی از نقشه GTA 6 است و در این بازی شاهد چندین شهر قابل‌دسترسی خواهیم بود. به گفته او بازیکنان می‌توانند با استفاده از هواپیما بین این شهرها جابجا شوند و نباید نگران کوچک بودن نقشه بازی باشیم.

در نهایت، این مورد هم به صدها شایعه و گمانه‌زنی دیگر درباره نسخه بعدی جی تی ای ملحق می‌شود و مخاطبان همچنان تشنه کوچک‌ترین نشانه یا حرکتی از سوی راکستار هستند. اکنون از زمان عرضه GTA V بیش از ۷ سال می‌گذرد و به زودی باید منتظر انتشار نسخه نسل نهمی آن برای پلی استیشن ۵ و سری ایکس/اس باشیم.

با تمام این اوصاف، یکی از کورسوهای امید طرفداران مراسم E3 پیش‌رو است که با توجه به حضور تیک‌تو در آن، می‌توان منتظر خبر جدیدی از بازی بعدی جی تی ای بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز