مهدی چمران در واکنش به استفاده از آقازاده ها در ائتلاف جبهه انقلاب؛

لیست شورای ائتلاف با توجه به تخصص افراد بسته می شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۰۴:۳۶:۳۲
کد خبر: ۱۱۸۴۱۳۷
لیست شورای ائتلاف با توجه به تخصص افراد بسته می شود
عضو شورای ائتلاف با اشاره به اینکه آقازاده بودن افراد تاثیری در قرارگرفتن نام آنان در لیست نهایی شورای ائتلاف ندارد، گفت: لیست شورای ائتلاف با توجه به تخصص و توانایی افراد بسته می شود

به گزارش برنا؛ مهندس مهدی چمران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا در پاسخ به این سوال که آیا آقازاده ها در لیست شورای شهر تهران قرار میگیرند یا خیر گفت: صرف آقا زاده بودن نمی تواند یک معیار منفی یا مثبت تلقی شود. آنچیز که در لیست می بایست مد نظر قرار گیرد توانایی، تجربه و تخصص افراد است.

او افزود: هم اکنون از بین بیش از 300 کاندیدی که علاقه به حضور در لیست شورای ائتلاف داشتند در سامانه شورا رای گیری صورت می گیرد تا بر اساس آن اسامی 63 نفر استخراج گردد.

رئیس سابق شورای شهر تهران اظهار کرد: اگر در بین این اسامی افرادی که به اصطلاح آقا زاده هستند قرار داشته باشند و بر اساس انتخاب مردم بالا آماده باشند توسط مجمع تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورتی که از تجریه و تخصص لازم برخوردار بوده و بتواند برای شهر راه گشا و پیگیر امور مردم باشد از وی استفاده خواهد شد.

او ادامه داد: این موضوع برای تمامی افراد انتخاب شده از سوی مردم در لیست 63 نفره یکسان است و آقازاده بودن یا نبودن معیار تشخیص و قرارگرفتن در لیست به حساب نمی آید.

چمران خاطر نشان کرد: آقازاده بودن وقتی مورد نکوهش است که بدون توجه به تجربه و تخصص بر تصمیم گیری ها تاثیر بگذارد که خوشبختانه این موضوع به هیچ عنوان در بستن لیست تهران در شورای ائتلاف موثر نخواهد بود

نظر شما