واژگونی تریلی با بار کاهو در بزرگراه آزادگان تهران + عکس

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۹:۳۷:۳۷
کد خبر: ۱۱۸۴۷۴۳
واژگونی تریلی با بار کاهو در بزرگراه آزادگان تهران + عکس
سرهنگ سعید اکبری از واژگونی تریلی بخاطر عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در محدوده بزرگراه آزادگان خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ سعید اکبری ضمن بیان این خبر گفت : در ساعت 05:40  صبح امروز یکدستگاه تریلی کشنده حامل بار قیر جامد که در مسیر بزرگراه آزادگان به شمال بعد از پل ساوه"لاین اصلی در حال تردد بوده به علت عدم توانایی  راننده در کنترل وسیله نقلیه در اصطلاح قیچی کرده و پس از برجای گذاشتن چندین متر خط ترمزدر نهایت واژگون  می شود .  

سرهنگ سعید اکبری گفت : خودروهایی  که در نزدیکی و کنار این تریلی قرار داشتند با هوشمندی و احتیاط خودروی خود را به آهستگی کنترل و متوقف نمودند تا از برخورد با این غول آهنی اجتنبا ورزند که خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید .

وی ادامه داد : بلافاصله پس از این حادثه تیم کارشناسی  و گشتی منطقه 26 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حاضر می گردد و نسبت به ایمن سازی  و بررسی علت حادثه اقدام می نماید .

سرهنگ اکبری گفت : به همین علت در این محدوده شاهد بار ترافیکی سنگین مقطعی بودیم که بعد از کنار کشیدن این تریلر توسط جرثقیل سنگین پلیس راهور ترافیک به حالت عادی بازگشت

این مقام انتظامی از  رانندگان خودروهای سنگین خواست همیشه و در همه حال به خاطر اهمیت کار آنها توجه کافی و لازم را به جلو آیینه ها و خودروهای عبوری سبک داشته باشند و  قبل از حرکت نسبت به بازدید و بررسی سیستم های خودرویی خود مخصوصا سیستم ترمز ، اقدام نمایند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

index

22

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز