خرابی ۲۰۶ خلوتی بزرگراه نواب را بر هم زد

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۱:۲۳
کد خبر: ۱۱۸۴۸۱۴
خرابی ۲۰۶ خلوتی بزرگراه نواب را بر هم زد
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از خرابی و توقف یک دستگاه 206 در بزرگراه نواب خبر داد و گفت: بی احتیاطی راننده در کنار نکشیدن خودرو ترافیک روان بزرگراه را برهم زده بود.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "مجید رنجبر" ضمن اعلام این خبر گفت:  ساعت 07:00  صبح  امروز  در مسیر جنوب به شمال نواب محدوده  خیابان محبوب مجاز ،  نقص فنی  یکدستگاه سواری  206   و توقف آن در لاین میانی ،   باعث کندی حرکت و ایجاد ترافیک در این محدوده شده است .

وی عنوان کرد : راننده خودرو بی توجه به توقف در لاین میانی و عدم توجه به خطرات ناشی از عبور خودروها از کنار وی ، هیچ اقدامی در کنار کشیدن خودروی خود انجام نداد و از خودروها و عابرینی که در آن محدوده هم بودند کمکی برای کنار کشیدن خودروی خود نگرفت.   

رئیس مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند  پلیس راهور تهران ابراز داشت: با رصدی که از طریق مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از معابر صورت گرفت با رویت این خرابی، بلافاصله عوامل پلیس راهور فاتب به همراه جرثقیل راهور در محل حاضر شدند و نسبت به جابجایی خودرو اقدام نمودند .

 رنجبر افزود : منظور از کنار کشیدن خودروی خراب  و دچار نقص فنی آن است که راننده خودرو بلافاصله با کمک گرفتن از خودروها و یا عابران و یا موارد دیگر  نسبت به جابجایی خودروی خود به فاصله اندکی تا حاشیه راه اقدام نماید تا علاوه بر آنکه جان خود را حفظ می کند دیگر رانندگان را به خطر نیاندازد و اگر این مهم مقدور نبود حداقل نسبت به ایمن سازی محدوده خودرو اقدام نماید و با گذاشتن علایم هشداردهنده در فاصله ای مناسب دگیر رانندگان را  از وقوع  خرابی مطلع نمایند.

نظر شما