رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تشریح کرد:

راهکار مناسب برای ایمن سازی و آرام سازی ترافیک

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۲:۰۹
کد خبر: ۱۱۸۵۹۵۱
راهکار مناسب برای ایمن سازی و آرام سازی ترافیک
سرهنگ مصطفی زینی وند احداث و نصب سرعتگیر و سرعتکاه را یکی از روش ها و راهکارها مناسب برای ایمن سازی جریان ترافیک دانست .

به گزارش برنا؛ سرهنگ مصطفی زینی وند، رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت: احداث و نصب سرعتگیر و سرعتکاه یکی از روش ها و راهکارها متداول و مناسب برای ایمن سازی و آرمسازی جریان ترافیک در سطح معابر شهر تهران بزرگ دانست.

او افزود: نکته حائز اهمیت برای احداث این موانع ، لزوم آشکار سازی محل احداث آنهاست تا راننده بتواند با عکس العمل مناسب نسبت به اتخاذ سرعت مطمئنه اقدام نماید.

سرهنگ زینی وند گفت: به همین منظور در سال جاری پیگیری های لازم برای اجرای کف نویسی علائم هشداری، خط کشی و نصب تابلوهای عمودی در محل نصب سرعتگیر و سرعتکاههای احداث شده در سال های گذشته و موارد احداث شده جدید در سالجاری بصورت جدی در دستور کار مناطق پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ قرار گرفته است.

رییس اداره مهندسی ترافیک در پایان به رانندگان اکیدا توصیه کرد همواره به علایم و تابلوهای مسیر اعم از هشداری  و اخطاری و حاشیه ای راه دقت کافی و لازم را داشته باشند چرا که این تابلوها وعلایم ترافیکی هستند که می توانند به آنها قبل از بروز حوادث و اتفاقات ناگوار هشدارهای لازم را بدهند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز