تجدیدمیثاق جوانان با حضرت امام(ره)

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۳:۲۰
کد خبر: ۱۱۸۷۱۲۶
تجدیدمیثاق جوانان با حضرت امام(ره)
محمد مهدی تندگویان در اینستاگرام خود از دقت نظر و توجه ویژه حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینى به جوانان و درک بالای ایشان در یادآوری لزوم اهمیت بخشیدن به جوانان تقدیر کرد.

به گزارش برنا؛ محمد مهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در پوست اینستاگرامی خود نوشت: در آستانه سالگرد رحلت امام خمینى (ره) بار دیگر به یاد آوریم که ایشان چگونه با اعتماد به جوانان و قدرت جوانیشان کشور را از نظام طاغوت رهایی بخشیدند. امام خمینی (ره) جوانان را بیدار کرد و به ایشان یادآوری نمود که آنان روح استقلال و آزادیند. اگر هوشیارانه و آگاهانه از نیروی جوانى بهره ببرند و روحیه انقلابیشان را در تحولی مثبت به کار برند، هیچ ثروت ملی فراتر از انها وجود نخواهد داشت.

امروز توفیقی دست داد تا تجدید میثاقی صورت پذیرد بین جامعه جوانان و آرمان هاى حضرت امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبرى.

جوانان سرشار از عشق به وطن، وفادارانه پای اصول استقلال کشور ایستاده اند و تا پایان در باور به رهنمود های رهبر انقلاب تردید نخواهند کرد. حال نوبت ماست که به یاد اوریم باور به ایشان و توانایی هایشان ادامه راه امام خمینی (ره) است. تجدید میثاق نماییم و به خاطر بسپاریم که جامعه ما در هر برهه تاریخی که به جوانان اعتماد کرده است، چه در انقلاب و چه در دفاع مقدس، موفق بوده و پیشرفت داشته است. جوان ایرانی وارث و مالک این خاک و فردای این سرزمین است.

جوانان سرمایه سازند، مانعشان نباشیم.

به نوبه خود و به عنوان عضوى از خانواده خدمت رسانی به کشور و البته به نیابت از جوانان، قدردانى میکنم از دقت نظر و توجه ویژه حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینى به جوانان و درک بالای ایشان در یادآوری لزوم اهمیت بخشیدن به جوانان

نظر شما