روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

پزشکی قانونی در مورد مرگ عجیب ۲ کودک خمامی اظهار نظر می‎کند

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۰:۵۴:۴۵
کد خبر: ۱۱۸۷۶۵۷
پزشکی قانونی در مورد مرگ عجیب ۲ کودک خمامی اظهار نظر می‎کند
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در خصوص مرگ ۲ کودک مشکوک به مسمومیت غذایی اعلام کرد: پزشکی قانونی در مورد علت فوت این کودکان اظهار نظر می کند.

به گزارش برنا؛ بر اساس گزارش روز چهارشنبه این روابط عمومی ، رئیس مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی ۱۷ شهریور درباره جزئیات فوت دو کودک از یک خانواده در شهرستان خمام گفت: یک کودک از این خانواده پیش از مراجعه به مرکز و کودک دیگر نیز با وجود ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی فوت کرده است.

سعید سادات منصوری در تشریح جزئیات فوت این دو کودک اظهار کرد: نهم خرداد ماه،  یک کودک پسر سه‌ ساله بدون علائم حیاتی توسط پدر و همراهان، به واحد اورژانس بیمارستان ۱۷ شهریور منتقل شد که به رغم تلاش‌ های همکاران، پزشکان و CPR (احیای قلبی، ریوی) بیمار، متاسفانه بازگشت علائم حیاتی میسر نشد.

اوافزود : با توجه به شرح‌ حال اخذ شده از پدر بیمار مبنی بر مصرف ماده غذایی توسط مادر و دو فرزند و بروز علائم مشابه در هر سه نفر، کودک دختر هفت‌ ساله نیز با علائم بی‌حالی در مرکز بستری و با توجه به‌احتمال مسمومیت غذایی، مشاوره‌‎های تخصصی و فوق تخصصی جهت مداوای وی انجام و علیرغم تلاش‌های کادر درمان، کودک دوم نیز فوت کرد.

رئیس مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی ۱۷ شهریور رشت از  تحویل اجساد متوفایان به پزشکی قانونی گیلان خبر داد و گفت: در همان ابتدا موضوع به کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مرکز بهداشت استان منعکس و اجساد نیز برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی ارسال شدند.

گفتنی است مادر این دو کودک نیز در مرکز آموزشی درمانی رازی رشت بستری بوده که به گفته پزشک معالج علیرضا بادسار، متخصص پزشکی قانونی و مسمومیت‌های این مرکز، حال عمومی بیمار خوب و امروز مرخص خواهد شد.

پزشکی قانونی گیلان نیز اعلام کرد تا این لحظه اجسادی از این خانواده به پزشکی قانونی ارسال نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز