آخرین خبر از حادثه آتش سوزی ناو خارک/ مصدومان در سلامت هستند

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۱:۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۱۸۷۹۹۲
آخرین خبر از حادثه آتش سوزی ناو خارک/ مصدومان در سلامت هستند
مسئول روابط عمومی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: مصدومان ناو خارک در سلامت بوده و مسوولان این نیرو درحال عیادت از آنان هستند

به گزارش برنا؛ حجت‌الاسلام بهزاد جهانیان روز چهارشنبه گفت:۲۰ نفر در پی آتش‌سوزی ناوخارک به بیمارستان های بندرعباس اعزام شدند که جراحت آنان سطحی است.

او ادامه داد: این مصدومان در بیمارستان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس مداوا شدند و ۲ نفر از آنان که گاز بیشتری استشمام کرده بودند شب گذشته به بیمارستان شهید محمدی این شهر اعزام شدند.

او اضافه کرد: حال این افراد درحال حاضر خوب است و در سلامت به سر می‌برند و از مردم تقاضا داریم به شایعه‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود توجه نکنند.

مسئول روابط عمومی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: آتش‌سوزی ناو خارک از موتور خانه آغاز شده بود که نیروها با یدکش و بالگرد از محل حادثه به ساحل منتقل شدند.

ناو خارک که از ساعت ۱۱ روز گذشته دچار این حریق شده بود در حدود ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز در اعماق دریا غرق شد و تلاش ها برای نجات آن نافرجام باقی ماند.

مسئول روابط عمومی منطقه یکم نداجا ابراز داشت: ناو خارک در زمان وقوع حادثه ۴۰۰ نفر پرسنل شامل نیروهای آموزشی و خدمه داشت که همه آنان نجات یافته اند و این حریق تلفات جانی نداشته است.

او افزود: ناو لجستیکی ۳۰ هزار تنی خارک بعد از ناو بندر مکران بزرگترین ناو لجستیکی منطقه بود و نیروهایی که بر روی آن حضور داشتند در منطقه دوم نیروی دریایی در جاسک حضور دارند.

 ناو خارک با سامانه بخار آب حرکت می کرد و برق آن از طریق ژنراتورهای با توان ۵۰۰ کیلو وات تامین می‌شد.

 هم اکنون فرمانده نیروی دریایی ارتش به همراه فرماندهان ارشد این نیرو برای بررسی علت حادثه در منطقه دوم نیروی دریایی جاسک بسر می برند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز