دستگیری عامل قتل یکی از مدیران امام زاده صالح+ جزئیات

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۷:۲۳:۰۲
کد خبر: ۱۱۸۷۹۹۹
دستگیری عامل قتل یکی از مدیران امام زاده صالح+ جزئیات
مرکز اطلاع رسانی پلیس با اشاره به قتل یکی از مدیران امام زاده صالح از دستگیری متهم خبر داد و انگیزه قتل را مسائل شخصی عنوان کرد.

به گزارش برنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس  ساعت صبح یکشنبه 9 خرداد ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش در جریان تیراندازی در یکی از خیابان های شمال پایتخت قرار گرفتند که با اعلام این خبر ماموران راهی محل شده و با بدن نیمه جان مردی جوانی مواجه می شوند. مرد جوان که از ناحیه شکم با شلیک گلوله زخمی شده بود به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد اما دقایقی بعد فوت می کند.

قتل مرد جوان به بازپرس کشیک قتل پایتخت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت و تشخیص هویت راهی محل شدند. در بررسی های صورت گرفته مشخص شد مقتول مهندس طاهری، یکی از کارمندان حرم آستان امامزاده  صالح (ع) است که از سوی فردی ناشناس با اصابت گلوله به شکمش به قتل رسیده است.

در بررسی میدانی سه پوکه بدست آمد که نشان می داد متهم سه گلوله به سمت مهندس جوان تیراندازی کرده که دو تیر به او اصابت کرده است. با بازبینی دوربین های اطراف محل حادثه مشخص شد مردی با لباس مبدل در حالی که عصای نابینایان را  بدست داشت در مقابل خانه مهندس جوان به کمین ایستاده بود. به محض خروج مقتول او با اسلحه کلت کمری اقدام به تیراندازی کرده و سوار بر خودرویی متواری می شود.

تحقیقات برای دستگیری متهم متواری ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت موفق شدند عصر 11 خرداد و سه روز پس از این جنایت او را دستگیر کنند. در تحقیقات صورت گرفته متهم انگیزه خود از این جنایت را اختلاف شخصی عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز