ممنوعیت تجمع در جزیره کیش!

۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۰۹:۰۴:۲۶
کد خبر: ۱۱۸۸۶۲۷
ممنوعیت تجمع در جزیره کیش!
برگزاری هرگونه تجمع، همایش در مجامع، مراکز تجاری، اتحادیه‌های صنفی، برج‌ها و شهرک‌های مسکونی تا بازگشت جزیره به رنگ نارنجی از لحاظ شیوع ویروس کرونا، ممنوع است.

به گزارش برنا؛ محمدرضا رضانیا، سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: باتوجه به تغییر وضعیت رنگ بندی این جزیره از نارنجی به قرمز تجمع مختلف تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

محمدرضا رضانیا، اظهار کرد: با توجه به بازگشت کیش به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا، محدویت فعالیت های گروه شغلی ۲ تا چهار در این جزیره اعمال می شود و در این راستا برگزاری تجمعات ممنوع است.

او ادامه داد: تا بازگشت جزیره به رنگ نارنجی از لجاط شیوع ویروس کرونا، برگزاری هرگونه تجمع، همایش در مجامع، مراکز تجاری، اتحادیه‌های صنفی، برج‌ها و شهرک‌های مسکونی تا اطلاع ثانوی ممنوع است و با خاطیان در این راستای حفظ سلامت جامعه برخورد خواهد شد.

رییس مرکز توسعه سلامت جزیره کیش افزود: نظارت بر بازار و اصناف و فعالیت های مختلف در دستور کار اعضای شورای سلامت بوده و در این راستا این ۱۲ بازرس این مرکز سلامت به صورت شبانه‌روزی بر فعالیت اصناف نظارت دارند.

رضانیا گفت: همچنین بازرسان جوامع مختلف این جزیره از جمله جامعه بازریان و هتل ها نیز به صورت مستمر به صورت جدا گانه بر روند رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز