فرماندار همدان:

رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای تمام افراد مرتبط با انتخابات الزامی است

۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۱۰:۵۳:۰۹
کد خبر: ۱۱۸۸۶۸۶
رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای تمام افراد مرتبط با انتخابات الزامی است
فرماندار همدان با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: تمام دست اندرکاران و افراد مرتبط با انتخابات ملزم به رعایت کامل این شیوه نامه ها با هدف حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از شیوع کرونا هستند.

به گزارش برنا؛ محمدعلی محمدی، فرماندار همدان گفت: هر گونه تجمع انتخاباتی، مراسم سخنرانی، گفت وگو و مناظره در مکان های سربسته از قبیل مساجد، سالن های اجتماعات، تالارهای پذیرایی و سالن های ورزشی ممنوع است و اینگونه برنامه ها باید در فضای باز و مطابق با شیوه نامه باشد.

محمدی با تاکید بر ضرورت رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک در برنامه های انتخاباتی، افزود: تعداد شرکت کنندگان حداکثر به میزان ۳۰ درصد ظرفیت فضای در نظر گرفته شده، مجاز است.

او خاطرنشان کرد: مسئولین باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که قبل و بعد از مراسم در ورودی ها و فضاهای جنبی تجمع به وجود نیاید.

فرماندار همدان حداکثر زمان برگزاری هر گونه مراسم را ۲ ساعت عنوان کرد و گفت: دستگاههای اجرایی دارای فضا و محیط های باز موظفند امکانات خود را بصورت مساوی با هماهنگی فرمانداری در اختیار انتخابات قرار دهد.

محمدی اضافه کرد: تجمع در محیط های بسته ، برگزاری مراسم استقبال از کاندیداها، راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی و موارد مشابه نیز مطلقاً ممنوع است.

به گفته فرماندار همدان، متناسب با دستورالعملهای بهداشتی در انتخاب شعب اخذ رای بازنگری و در ۲۵ شعبه اخذ رای این شهرستان تغییراتی اعمال شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز