حادثه رانندگی هولناک در بزرگراه یاسینی تهران

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۳:۱۹:۵۶
کد خبر: ۱۱۹۰۸۳۹
حادثه رانندگی هولناک در بزرگراه یاسینی تهران
رئیس منطقه 25 پلیس راهور فاتب از برخورد شدید سواری هیوندای با وانت متوقف در بزرگراه یاسینی و مصدوم شدن هر دو راننده خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ اسماعیل احسان پور، رئیس منطقه 25 پلیس راهور فاتب در خصوص جزئیات این خبر گفت: ساعت 05:45 صبح امروز در محدوده  شمال به جنوب یاسینی پل زین الدین تصادفی  شدید بین یکدستگاه سواری هیوندای با وانت پیکان متوقف شده روی داد که باعث ایجاد خسارات شدید و کندی حرکت و ترافیک مقطعی در این محدوده گردید .

او گفت : عوامل منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله  در صحنه حضور یافتند  وبه  بررسی این تصادف و روان سازی بار ترافیک و ایمن سازی محدوده مشغول گردیدند.

این مقام پلیسی افزود: شدت حادثه به حدی بوده است که هر دو وسیله پس از برخورد با یکدیگر قابل حرکت نبوده که همین توقف باعث کندی حرکت و تغیر مسیر ناگهانی خودروها در این محدوده و در نهایت ایجاد ترافیک گردید .

رئیس منطقه 25   پلیس راهور  تهران بیان کرد: در این حادثه هر 2 راننده آسیب دیده که با حضور عوامل اورژانس در محل خوشبختانه آسیب جدی نبوده و در محل درمان گردیدند .

او افزود : ترافیک ایجاد شده با کنار کشیدن خودروها توسط جرثقیل و با تلاش کارکنان راهور به وضعیت قبلی خود بازگشت .

سرهنگ احسان پور  از رانندگان خواست: از توقف در حاشیه راهها و بزرگراهها جدا خودداری نموده تنها در محل هایی که به همین منظور در فواصل معین ایجاد شده و مخصوص توقف های لحظه ای برای رانندگان  است توقف کنند و همچنین حین حرکت حتما فاصله خود را با خودروی جلویی حفظ نموده و فاصله طولی تا خودروی جلویی را حفظ نمایند و از صحبت کردن با تلفن همراه جدا خودداری نمایند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز