معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان:

آثار برگزیده پویش ملی فیلم کوتاه (ماکا) قابلیت های پخش بین المللی را دارد

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۹:۰۷:۳۱
کد خبر: ۱۱۹۰۹۳۲
آثار برگزیده پویش ملی فیلم کوتاه (ماکا) قابلیت های پخش بین المللی را دارد
محمدمهدی تندگویان: آثار برگزیده پویش ملی حمایت از تولید فیلم کوتاه (ماکا) قابلیت های پخش بین المللی را دارد و فرصت خوبی است تا مردم دنیا هم با ظرفیت های استان سیستان و بلوچستان آشنا شوند.

به گزارش برنا؛ محمد مهدی تندگویان در حاشیه اختتامیه پویش ملی فیلم کوتاه (ماکا)، با تشکر از دست اندرکاران این پویش ملی گفت: این پویش کار خوب و فاخری برای نشان دادن و معرفی ظرفیت های استان سیستان و بلوچستان در همه بخش ها بود و در حوزه هایی مثل گردشگری که در این استان مغفول مانده بود در این پویش به آن پرداخته شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با تشکر از همه نهادهای همراه و همکار در این پویش گفت: اصل کار به همت جوانان صورت گرفت و در حقیقت کاری از جوانان برای جوانان بود.

تندگویان با بیان این که ایده این طرح ابتدا در مجمع تشکلهای جوانان استان مطرح و با حمایت معاونت امور جوانان به عنوان طرح فراگیر، به فراخوان گذاشته شد که عمدتا با موضوعات فرهنگی و ظرفیت های مختلف استان برگزار و آثار توسط فیلمسازان جوان ساخته شد.

معاون امور جوانان اظهار داشت: آثار برگزیده این پویش قابلیت های پخش بین المللی را هم دارد و فرصت خوبی است تا مردم دنیا هم با ظرفیت های استان سیستان و بلوچستان آشنا شوند.

او در پایان گفت: سیستان و بلوچستان استان کاملا امن، آرام و پر انگیزه ای برای گردشگری است و برگزاری رویدادهای مهم ملی و بین المللی در این استان نشان از امنیت و پتانسیل بالای این استان دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز