قوسیان مقدم خبرداد:

احتمال ورود محموله واکسن کرونا به کشور/ واکسیناسیون امدادگران و نجات گران هلال احمر ادامه دارد

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۰۸:۵۵:۳۴
کد خبر: ۱۱۹۵۴۸۰
احتمال ورود محموله واکسن کرونا به کشور/ واکسیناسیون امدادگران و نجات گران هلال احمر ادامه دارد
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: احتمالا امروز نیز محموله ی دیگری از واکسن کرونا وارد کشور می شود، اما نوع و تعداد آن بعد از وارد شدن اعلام می شود.

به گزارش برنا؛ محمدحسن قوسیان مقدم سخنگوی جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار برنا گفت: واکسن هایی که هلال احمر وارد می کند مستقیما تحویل وزارت بهداشت می شود.

او با بیان اینکه احتمالا امروز نیز محموله ی دیگری از واکسن وارد کشور می شود، افزود: زمانی که محموله در فرودگاه امام خمینی(ره) بیاید اعلام می کنیم واکسن وارد شده از چه نوعی است و تعداد آن چقدر است.

قوسیان مقدم درباره واکسیناسیون کشوری ادامه داد: برای واکسیناسیون کشوری ما به وزارت بهداشت اعلام آمادگی کردیم که در صورت نیاز ما می توانیم در این خصوص کمک کنیم. اگر نیروهای ما دراین خصوص فعالیتی داشته باشند هم مسئولیتش برعهده ی وزارت بهداشت است و این درحالی است که هلال احمر خود مسئولیتی برای واکسیناسیون ندارد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: ممکن است در حال حاضر نیروهای هلال احمر در زمینه واکسیناسیون به وزارت بهداشت کمک می کنند.

او با بیان اینکه واکسیناسیون امدادگران و نجات گران در حال انجام است و این افراد برای تزریق واکسن به دانشگاه های علوم پزشکی معرفی می شود، گفت: در برخی از استان ها واکسیناسیون امدادگران و نجات گران تکمیل شده است و در برخی از استان ها نیز این روند در حال انجام است و ادامه دارد.

قوسیان مقدم درباره نوع واکسنی که امدادگران و نجات گران دریافت کردند، افزود: این موضوع بستگی به دارد که در دانشگاه علوم پزشکی معرفی شده چه نوع واکسنی موجود باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز