معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ:

طرح همیار پلیس لغو نشده است/ بارگذاری محتواهای آموزشی و پلیسی در شبکه شاد

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۰۵:۴۳:۱۷
کد خبر: ۱۱۹۵۸۵۰
طرح همیار پلیس لغو نشده است/ بارگذاری محتواهای آموزشی و پلیسی در شبکه شاد
سرهنگ همه خانی از اجرایی شدن طرح همیار پلیس با توجه به تعطیلی مدارس خبرداد و گفت: از روزی که مدارس غیر حضوری شد و آموزش آنلان صورت گرفت، فیلم های تولید شده ی آموزشی پلیسی در شبکه شاد برای دانش آموزان بارگذاری می شود و آن ها به ترتیب به این آموزش ها دسترسی پیدا می کنند.

به گزارش برنا؛  چندین سال است که طرح همیار پلیس در کشور برای دانش آموزان اجرا می شود که هدف آن کاهش تخلفات رانندگی، آموزش احترام به قوانین اجتماعی بین دانش آموزان و اولیای آنان و افزایش سطح فرهنگ ایمنی و ترافیکی است که تا حد امکان از بروز حوادث و تصادفات رانندگی کاسته شود.

در این طرح به دانش آموزان آموزش داده می شود که در صورت مشاهده تخلفات حادثه ساز راننده وسیله نقلیه، با رعایت احترام و لحنی مؤدبانه در محدوده فعالیت همیاران پلیس در داخل وسایل نقلیه شخصی در سفرهای درون و برون شهری داخل کشور، موارد خلاف را به راننده یادآوری و در صورت لزوم گزارش می کند.

طرح همیار پلیس به صورت غیرحضوری اجرا می شود

سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار برنا گفت: طرح همیار پلیس همچنان در سراسر کشور برای دانش آموزان اجرا می شود.

او با بیان اینکه با توجه به تعطیلی مدارس در ایام کرونا، این طرح برای دانش آموزان به صورت غیر حضوری در حال اجراست، افزود: در تمام مدتی که این طرح اجرایی شد، شهرداری و وزارت آموزش و پرورش همکاری بسیار خوبی داشتند.

سرهنگ همه خانی ادامه داد: مطالب آموزشی برای دانش آموزان همیار پلیس در قالب فیلم های آموزش تولید می شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از روزی که مدارس غیر حضوری شد و آموزش آنلان صورت گرفت، فیلم های تولید شده ی آموزشی پلیسی در شبکه شاد برای دانش آموزان بارگذاری می شود و آن ها به ترتیب به این آموزش ها دسترسی پیدا می کنند.

//انتهای پیام: 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز