حجت نظری:

شهردار و تیم کاری او با مدیریت زمان و احاله کارها به آینده قصد دهن‌کجی به شورا را دارند

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۱:۳۶
کد خبر: ۱۱۹۸۷۶۶
شهردار و تیم کاری او با مدیریت زمان و احاله کارها به آینده قصد دهن‌کجی به شورا را دارند
عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر مصادیقی که از عدم همکاری و تقابل شهرداری در ماههای پایانی دوره پنجم با شورا وجود دارد گفت: تلقی ما اینست که شهردار و تیم کاری او با قصد دهن‌کجی و خفیف انگاشتن شورا و نمایندگان مردم، بنا دارد تا روزهای باقی مانده از دوره پنجم را با مدیریت زمان و احاله کارها به آینده سپری کند و مانع از تحقق اراده شورا شود.

به گزارش برنا؛ حجت نظری، عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان سیصدو پنجمین جلسه شورا ضمن گرامی داشت هفته قوه قضاییه و شهادت آیت‌الله بهشتی و یارانش ابراز امیدواری کرد که قوه قضاییه بتواند با شفافیت بیشتر، هر روز بر سرمایه اجتماعی خود بیافزاید.

او همچنین درگذشت خبرنگاران حوزه محیط زیست  که در سانحه رانندگی از دنیا رفتند و سربازانی که در حادثه‌ای مشابه از دنیا رفتند را به ملت ایران و خانواده‌های این عزیزان تسلیت گفت و افزود: امیدواریم مسببان هرچه زودتر مجازات و به جامعه معرفی شوند.

حجت نظری در ادامه سخنانش با بیان اینکه تذکر امروزش  خطاب به شهردار تهران، معاونین شهردار و دیگر سمت‌های ستاد و در مناطق است، یادآور شد: سه‌شنبه هفته گذشته، یکم تیرماه یعنی تنها ۴ روز بعد از انتخابات، برای بررسی لایحه ارسال نشده شهرداری در اجرای ماده ۷۲ برنامه سوم توسعه شهر تهران، مبنی بر ایجاد سازمان گردشگری، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی جلسه‌ای برگزار کرد که بنا بود با حضور دو تن از معاونین محترم شهردار برگزار شود.

او ادامه داد: باوجود اینکه جزئیات جلسه و نیز محل تشکیل و زمان آن، همگی از پیش با تمام اعضای جلسه هماهنگ شده بود، اما جنابان آقایان مظاهریان و جوادی یگانه به بهانه‌های غیرقابل پذیرش در جلسه حضور نیافتند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: تلقی ما اینست که شهردار و تیم کاری او با قصد دهن‌کجی و خفیف انگاشتن شورا و نمایندگان مردم، بنا دارد تا روزهای باقی مانده از دوره پنجم را با مدیریت زمان و احاله کارها به آینده سپری کند و مانع از تحقق اراده  شورا شود.

نظری با بیان اینکه  موارد قابل شمارش زیادی وجود دارد که اثبات می‌کند شهرداری در راستای اجرای آنچه خود خواسته، همه ظرفیت ‌ها را بسیج کرده اما برای عدم تحقق اراده شورا، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است تاکید کرد:  لذا به شهردار تهران تذکر می‌دهیم که از سنجش فرصت‌ها و تقابل با خواست نمایندگان مردم بپرهیزد و تلاش کند تا مردم خاطرات خوشی از کارآمدی و اقدامات صورت گرفته در روزهای پایانی دوره پنجم در ذهن داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز