نائب رئیس اول اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران:

کانتینر نشینی را تکذیب می‌کنم/ این مسائل بزرگنمایی مشکلات بازار مسکن است

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۲:۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۱۹۸۸۴۳
کانتینر نشینی را تکذیب می‌کنم/ این مسائل بزرگنمایی مشکلات بازار مسکن است
حسام عقبایی گفت: بنده شیوع کانتینرنشینی، پانسیون نشینی، پشت بام خوابی را اصلا تایید نکرده و رد می‌کنم.

به گزارش برنا؛ «زندگی اجباری در انبارهای بزرگ حاشیه تهران/ اجاره کانتینرها ماهی ۵۰۰ هزارتومان!» این تیتر مطلبی بود که امروز در یکی از رسانه‌های رسمی کشور منتشر شد. در این گزارش آمده است: «اینجا تنها یکی از ده‌ها انبار حاشیه تهران است و با این حال، به قول مدیر انبار، ۹۹ درصد کانتینرهای آن پُر است. در دو،‌ سه‌ سال گذشته که قیمت مسکن و هجوم کرونا دمار از روزگار خیلی‌ها درآورده است، انبارها بیشتر از سال‌های گذشته رونق گرفته و علاوه بر حاشیه حتی در برخی از مناطق شهر هم پیشروی کرده است. بیش از ۸۰ درصد آدم‌های ساکن اینجا؛ زندگی‌هایشان به مشکل خورده؛ یا طلاق گرفته اند یا صاحبخانه جوابشان کرده، ۵‌ تا ۱۰ درصدشان هم کسانی هستند که می‌خواهند مهاجرت ‌کنند و وسایلشان را به انبار می‌سپارند.» پیرو انتشار این مطلب که خبر از یک پدیده نوظهور و آسیب اجتماعی می‌دهد، به سراغ نائب رئیس اول اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران رفتیم تا از صحت و سقم آن جویا شویم.

حسام عقبایی، نائب رئیس اول اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به ترویج کانتینرنشینی در کشور گفت: بنده شیوع کانتینرنشینی، پانسیون نشینی، پشت بام خوابی را اصلا تایید نکرده و رد می‌کنم.

او تصریح کرد: به اعتقاد من این مسائل بزرگنمایی مشکلات بازار مسکن است البته نمی‌گویم چنین مواردی به طور مطلق وجود ندارند چون ممکن است کسی مقابل ساختمان درحال ساخت خود، کانتینری قرار دهد تا کارگری آنجا به عنوان نگهبان زندگی کند اما به صورت گسترده چنین موضوعی وجود ندارد.

//انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز