مالک شریعتی در گفت و گو با برنا:

تهران نیازمند شهرداری با مدیریت نرم افزاری است / مردم شهردار پاکدست می خواهند

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۷:۰۸:۴۱
کد خبر: ۱۲۰۱۵۴۸
تهران نیازمند شهرداری با مدیریت نرم افزاری است / مردم شهردار پاکدست می خواهند
یک نماینده تهران تاکید کرد: مردم شهرداری می خواهند که کارآمد باشد و آماده خدمت رسانی به مردم باشد. مردم شهرداری را می خواهند که پاکدست باشد و با فساد مبارزه کند

به گزارش برنا؛ مالک شریعتی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در گفت و گو با خبرنگار برنا با تاکید بر لزوم توجه به مسایل محتوایی از سوی شهردار آینده تهران، گفت: دو وظیفه اصلی شهرداری رسیدگی به کالبد شهر و روح شهر است که هر دوی اینها باید با هم بررسی و برنامه ریزی شود. در سالهای اخیر به کالبد شهر بیشتر از روح شهر که شامل مسائل محتوایی و نرم افزاری می شود، توجه شده است. 

او ادامه داد: باید به مسایل محتوایی شهر تهران بیشتر توجه شود. مسائل محتوایی شامل موضوعات اجتماعی، فرهنگی و رفع معضلات مانند آسیب های اجتماعی به صورت ویژه توجه شود.

نماینده مردم تهران در مجلس، به شاخص های مد نظر مردم به منظور انتخاب شهردار تهران اشاره کرد و گفت: مردم با انتخاب اعضای شورای شهر ششم رویکردشان در انتخاب شهردار را نشان دادند. مردم شهرداری می خواهند که کارآمد باشد و آماده خدمت رسانی به مردم باشد. مردم شهرداری را می خواهند که پاکدست باشد و با فساد مبارزه کند.

شریعتی، تاکید کرد: اگر شهردار خوبی از سوی اعضای شورای شهر ششم برای تهران انتخاب نشود شاهد ادامه روندی هستیم که در سالهای اخیر ایجاد شد. اگر در اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار تهران اشتباه کنند شهر رها می شود، پروژه جدی انجام نمی شود و عده ای حقوق می گیرند و می روند.

او ادامه داد: باید در شهر تهران تحول ایجاد شود. شهر تهران یک موجود زنده است که نیاز به بررسی و سرپرستی دارد. شهرداری تهران در واقع رییس جمهور تهران است و مهم است که فرد قوی و کارآمدی برای تهران انتخاب شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز