معاون وزیر کشور:

آیین‌نامه تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری‌ها به مجلس ارسال می‌شود

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۰:۳۵:۱۳
کد خبر: ۱۲۰۳۳۵۵
آیین‌نامه تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری‌ها به مجلس ارسال می‌شود
معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری گفت: این سازمان آیین‌نامه‌ای در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری‌ها به هیات دولت ‌ارایه کرده که در حال ارسال به مجلس شورای اسلامی است و این افراد بدانند به هیچ وجه آنان را رها نخواهیم کرد.

به گزارش برنا؛ مهدی جمالی نژاد، معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری روز چهارشنبه در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های عمران شهری کاشان در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه برای دهیاران نیز لایحه در دولت تصویب و به مجلس ارسال شده که امیدواریم تصویب شود، گفت: فعالیت‌های خوبی در بخش نیروی انسانی و تجهیزات این سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها صورت گرفته و پس از حدود ۱۵ سال موضوع تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری ها و دهیاری‌ها آغاز شده و با شیب تند ادامه دارد.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اظهار کرد: با توجه به هفته شهرداری‌ها ودهیاری‌ها طرح‌های زیادی در  مناطق مختلف کشور از جمله کاشان افتتاح شده است.

او بابیان اینکه شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی در دوره های قبل نیز زحمات زیادی کشیده‌اند، تصریح کرد: به مناسبت ۱۴ تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیا ی‌ها طرح‌های مختلفی افتتاح می شود و این نشان دهنده آن است که طرح‌ها نه تنها متوقف نشده، بلکه سرعت آن افزایش یافته است.

معاون وزیر کشورخاطرنشان کرد: طرح‌های بهره‌برداری شده در کاشان در زمینه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و زیر ساختی و نشان از ‌نگاه جامع مدیریت شهری این خطه است.

جمالی نژاد گفت: طرح هایی که در سفر قبل به کاشان کلنگ‌زنی شد امروز با اعتبار افزون بر ۴۰ میلیارد تومان بهره‌برداری شد و نشان می دهد قرار نیست طرحی زخمی شود و اجرایی نشود که‌ این دیدگاه بسیار ارزشمند است.

او با بیان اینکه‌ یکی از منحصر بفردترین و ایده‌آل‌ترین این طرح‌ها افتتاح طرح آتش‌نشانی است، افزود: این طرح از سوی خیر نیکوکار ساخته شده و مشابه آن را در کشور کمتر سراغ داریم و امیدواریم افراد در این زمینه وارد شوند.

به گفته او خیران بیشتر در بخش مدرسه سازی، مسجد سازی، پزشکی و دیگر موضوع ها وارد می شوند، اما در کاشان چندین طرح در مدیریت شهری ساخته شده که از آنان تشکر می کنیم.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به صدور احکام دربودجه سال جاری شهرداری ها اشاره و تاکید کرد: نه تنها احکام سال های ۹۸ و ۹۹ تداوم پیدا کرده احکام خوبی در بودجه سال جاری دیده شده است. معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها گفت: در سال جاری برای آتش نشانی ها ۹۵۰ میلیارد تومان قرار است نردبان‌ جدید خریداری و در اختیار مرکز استان ها و شهرهای بزرگ گذاشته شود ودر نظر داریم به کاشان نیز این نردبان بلند داده شود زیر شهرها دارای مسکن مهر و مسکن ملی که ساختمان بلند دادند به اینگونه نردبان نیاز دارند.

جمالی نژاد افزود: در عین حال در اوراق مشارکت، پرداخت تسهیلات و اعتبارات بلا عوض نیز پیش بینی شده که تخصیص داده خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز