جزئیات سلاخی شدن پسر جوان وسط یکی از خیابان‌های تهران

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۱۵:۳۹:۲۱
کد خبر: ۱۲۰۳۹۴۲
جزئیات سلاخی شدن پسر جوان وسط یکی از خیابان‌های تهران
سرنشینان یک خودروی پژو ۲۰۶ که پس از بستن راه یک جوان او را با ضربه‌های چاقو به قتل رساندند از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفتند.

به گزارش برنا؛ ساعت ۱:۳۰ بامداد سه‌شنبه ۱۵ تیرماه مرگ پسری ۳۲ ساله در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد.

در تحقیقات از سوی بازپرس جنایی و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مقتول ساعت ۱۰ شب ۱۴ تیر به همراه دختر جوانی در حوالی پارک هروی سوار بر خودروی پژو ۲۰۷ در حال عبور بودند که ناگهان یک خودروی پژو ۲۰۶ با دو سرنشین راه را بر آنها سد می‌کنند. سرنشینان پژو ۲۰۶ با مقتول درگیر شده و یکی از آنها با چاقو به پسر جوان حمله کرده و او را زخمی و فرار می‌کند. پسر جوان به بیمارستان منتقل شد، اما به علت شدت جراحات ساعتی بعد جان خود را از دست داد.

به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، دختر جوان نیز در این پرونده بازداشت شد.

او در تحقیقات گفت: سه ماه قبل در خیابان با مقتول آشنا شدم و در این مدت چند باری همدیگر را دیده بودیم. شب حادثه هم با هم رفتیم خرید، در حال برگشت بودیم که خودروی پژو ۲۰۶ با دو سرنشین راه را بر ما سد کرد.

ناگهان دو نفر از خودرو پیاده شدند که یکی از آنها را می‌شناختم قبلاً با مقتول درگیری و اختلاف داشت. خودش گفته بود از همشهریانش است که در اینستاگرام اختلاف و کل کل داشتند و برای هم شاخ و شانه می‌کشیدند. آنها باهم درگیر شدند و بعد یکی از آنها با چاقو دوستم را زد. وقتی این حادثه رخ داد به خانواده مقتول خبر دادم و همزمان هم پلیس آمد.

بدین ترتیب بازپرس جنایی دستور بازداشت متهمان را صادر کرد و ردیابی‌ها برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز