در منطقه ۱۹ انجام شد؛

تابستان ۱۴۰۰ با فصل جدیدی از پویش ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۵:۱۸
کد خبر: ۱۲۰۵۵۴۲
تابستان ۱۴۰۰ با  فصل جدیدی از پویش ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی
شهردار منطقه ۱۹ از تجربه رویدادهای جدید پویش فرهنگ آپارتمان نشینی در بین همسایگان این منطقه جنوبی با آغاز فصل تابستان خبر داد.

به گزارش برنا؛ علی توکلی، شهردار منطقه ۱۹ با اعلام این خبر گفت: ۶ رویداد جدید برای تحقق طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی با شعار «همسایه هم» ویژه تابستان ۱۴۰۰ طراحی شده که از ۱۶ تیر در محله دولتخواه جنوبی کلید می خورد.

او افزود: این رویدادها در محورهای ۳ گانه مشارکت و همسایگی، محیط زیست با تأکید بر مدیریت پسماند و قوانین حریم خصوصی اجرا و تا پایان شهریور نیز ادامه خواهد داشت.

توکلی با بیان اینکه این طرح از دی ماه سال گذشته در این منطقه آغاز و با استقبال شهروندان محله دولتخواه جنوبی روبرو شد، خاطرنشان کرد: در همین راستا منطقه ۱۹ به عنوان یکی از مناطق پایلوت طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی انتخاب و محله دولتخواه جنوبی نیز بعنوان محله هدف برای اجرای طرح مشخص شد.

به گفته شهردار منطقه این طرح در فاز ترویجگری در کل محله دولتخواه جنوبی و در  فاز تسهیلگری نیز ویژه اهالی شهرک گلسار اجرا و به تأثیرات مثبت در سیمای شهری و ایجاد حس مشارکت پذیری و تعامل همسایگی منجر شد.

 این مسئول تأکید کرد: مهم‌ترین اصل برای بقایای تأثیر پذیری و تغییر نگرش و رفتار شهروندان نسبت به مباحث آموزش شهروندی مشارکت پذیری و احساس تعلق و ارتقاء حس هویت محله ای است که در همین راستا نیز شاهد نتایج مثبت این طرح در شهروندان این محله بوده ایم.

نظر شما