دبیر نقشه جامع علمی کشور:

موسسات کنکور تعطیل نمی شود/ داوطلبان کنکور به جای تست زنی عمیق درس بخوانند

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۳:۳۰
کد خبر: ۱۲۰۶۳۱۸
موسسات کنکور تعطیل نمی شود/ داوطلبان کنکور به جای تست زنی عمیق درس بخوانند
منصور کبکانیان گفت: باید کمک کرد عمق تحصیل دانش آموز افزایش پیدا کند موسسات تعطیل نمی شود اما باید در راستای آموزش بهتر وارد عمل شوند.

به گزارش برنا؛ یکصدو پنجاه و دومین جلسه شورای ستاد راهبردی اجرای نقشه جامع علمی کشور عصر امروز سه شنبه ۲۲ تیر ماه برگزار شد.

منصور کبکانیان، دبیر نقشه جامع علمی کشور در جریان این نشست گفت: در دستور جلسه شماره یک امروز گزارشی از جراحی رباتیک داشتیم.  در ایران در دوم تیر سالجاری جراحی رباتیت بر روی حیوان انجام شده است. هرچند تا مرحله تجاری سازی فاصله داریم

او افزود: اصلاحات در  ۷ ماده انجام شده در همین مصوبات قرار شد تا سال ۱۴۰۲ تحصیل در عمق مطالب درسی بدون فعالیتهای کاسب کارانه انجام شود.

دبیر نقشه جامع علمی کشور تاکید کرد: نمره در کنکور در اولویت قرار داده می شود و تا دو سال اعتبار دارد با این اقدام میزان قابل توجهی از ایرادات کنکور حذف شده است.

او از محصلان در مدرسه خواست به صورت عمیق درس بخوانند چرا که کنکور در آینده تست محور نیست.

دبیر نقشه جامع علمی کشور ادامه داد: باید کمک کرد عمق تحصیل دانش آموز افزایش پیدا کند. موسسات تعطیل نمی شود اما باید در راستای آموزش بهتر وارد عمل شوند.

کبکانیان تاکید کرد: بحث خوبی در ماده ۸ انجام شده است.بر اساس اصطلاحیه وزارت بهداشت در این صورت جلسه تا سال ۱۴۰۲ این وزارتخانه۳۰ درصد پذیرش داشته باشد. مبنای ما ۳۰به۷۰ بود وتا ۱۴۰۰ وزارت بهداشت می‌تواند۳۰ درصد جذب کند.

او در پایان گفت: طرح جامع افزایش پزشکی آماده و ارایه شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز