بازدید ۱۷۸۰ واحد صنفی در طرح فاصله گذاری اجتماعی

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۷:۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۲۰۶۹۷۷
بازدید ۱۷۸۰ واحد صنفی در طرح فاصله گذاری اجتماعی
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و بازدید از یک هزار و 780 واحد صنفی در سطح شهر تهران، گفت: در این طرح 15 واحد صنفی متخلف برابر دستور قضائی پلمب شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "نادر مرادی" گفت: روز گذشته (بیست و سوم تیر ماه) ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ  در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در یک طرح مشترک با پایگاه های ده گانه این پلیس از واحد های صنفی در سطح شهر تهران بازدید کردند.

وی افزود: در این طرح مأموران از یک هزار  و 780  واحد صنفی بازدید کردند و به 32متصدی متخلف واحدهای صنفی اخطار کتبی داده شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت  تهران تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی، در این طرح 15واحدصنفی که بدون توجه به پروتکل های بهداشتی سلامت شهروندان را به خطر انداخته بودند، پلمب شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این طرح به 323 شهروند از کسانی که بدون ماسک در این واحد های صنفی حضور داشته تذکر لسانی استفاده از ماسک ارائه شد، خاطر نشان کرد: پلیس همواره در اجرای پروتکل های بهداشتی پای کار بوده و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهد واحد های صنفی متخلف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند از طریق سامانه 110 با پلیس درمیان بگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز