توقیف یک دستگاه کامیون به علت حمل بار نامتعارف

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۷:۵۶:۱۳
کد خبر: ۱۲۰۷۶۴۷
توقیف یک دستگاه کامیون  به علت حمل بار نامتعارف
سرهنگ علی همه خانی از توقف و توقیف یکدستگاه کامیون بعلت حمل بار نامتعارف در بزرگراه بزرگراه یاسینی خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی همه خانی ضمن بیان این خبر گفت :یک دستگاه کامیون حامل بار لوله های سیمانی که در حال تردد با بار نامتعارف و بصورت خطرناک در محور یاسینی محدوده قبل از بابایی بود  متوقف  وراهی پارکینگ شد  .

او گفت : رانند این کامیون پا را از این فراتر گذاشته بودند و چند نفر از کارگران زحمتکش را در قسمت بار وسیله باری خود نیز جای داده بود که بدون آگاهی از خطرات ناشی از این اقدام مشغول تردد در این محدوده بودند .

همه خانی افزود : تیم گشتی منطقه 25 پلیس راهور پشت سر این کامیون در حال گشت زنی  و حرکات این کامیون  را کنترل می کرد راننده این خاور که نمی دانست تخلفات وی از طریق دوربین های مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ کنترل می گردد به محض شنیدن دستور ایست پلیس متوقف  و از ادامه حرکت این وسیله نقلیه  جلوگیری گردید .

او گفت : برخی رانندگان علاوه بر جابجایی بار بصورت نامتعارف  و غیر مجاز و  بمنظور حمل بار اقدام به جابجایی افراد و کارگران نیز در قسمت حمل بار می نمایند که این اقدام خطرات بسیارزیادی در پی دارد و باعث بروز حوادث جبران ناپذیری می گردد که پلیس راهور فاتب براساس همین موضوع اقدام به برخورد با اینگونه رانندگان می نماید .

همه خانی از رانندگان وسایل نقلیه باری خواست هیچ گاه از قسمت بار به عنوان حمل  مسافر  و کارگران استفاده ننمایند زیرا خطرات بسیاری را در پی دارد و اگر این خاور  با حرکات مخاطره آمیز به راه خود ادامه می داد معلوم نبود چه حادثه تلخی روی می داد که این  وسیله متوقف و از ادامه حرکت آن جلوگیری شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز