توسط موسسه خیریه نیکوکاران شریف در تعامل با بنیاد نیکوکاری فرشته هاصورت گرفت؛

ارسال تجهیزات درمانی و بهداشتی به سیستان و بلوچستان

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۹:۰۷
کد خبر: ۱۲۰۷۸۰۹
ارسال تجهیزات درمانی و بهداشتی به سیستان و بلوچستان
سیستان و بلوچستان در این روزها بیشتر از هر زمانی نیازمند توجه ملی برای عبور از بحران کرونای دلتا با تجهیز مراکز درمانی و ارسال وسایل حفاظتی و بهداشتی برای مردم این خطه شریف از کشور است .

به گزارش برنا؛ موسسه خیریه نیکوکاران شریف در تعامل با بنیاد نیکوکاری فرشته ها و با همکاری جمعیت هلال احمر، به یاری مردم بی دفاع در این خطه رفته و با اعلام یک پویش سراسری، 30 ست کمک تنفسی پرتابل را برای استفاده در مراکز درمانی و همچنین بیمارانی که بعلت محدودیت ظرفیت بیمارستانها بناچار در منزل می بایست برنامه درمانی خود را طی کنند تهیه و توسط جمعیت هلال احمر جهت بهره برداری شهروندان شهرستان ایرانشهر و بمپور به مقصد دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ارسال کرد. این مجموعه شامل سی کپسول اکسیژن ده لیتری بهمراه مانومتر و ماسک تنفسی استاندارد برای استفاده بیماران کرونایی است که در اختیار بیماران نیازمند معرفی شده از سوی  دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار خواهد گرفت .

شیوا محمدی نیک، مدیرعامل مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف گفت : برنامه تجهیز مراکز درمانی، در ادامه پویش سال گذشته برای تجهیز مراکز درمانی و اهدای 30 تخت سه شکن به بیمارستان خاتم الانبیای ایرانشهر و 10 ست کمک تنفسی به مرکز بهداشت سیب و سوران استان سیستان و بلوچستان انجام پذیرفته است .

محمدی نیک ادامه داد : با توجه به بحران موجود در سطح روستاهای محروم این استان در پی همه گیری کرونا و سختی دسترسی به منابع ضروری غذایی، 1273 کیسه آرد چهل کیلویی پخت نان در تعامل با شرکت تعاونی عشایری نیکشهر خریداری و توسط ناوگان حمل و نقل این مجموعه و با مدیریت مددکاران استانی این دو سازمان مردم نهاد در اختیار عشایر مناطق محروم بنت و آهوران شهرستان نیکشهر قرار گرفت . این برنامه نیز با توجه به محدودیت دسترسی و تردد در جاده های مواصلاتی به روستاهای این منطقه، طی شش برنامه توزیع تا نیمه مردادماه ادامه خواهد داشت .

نظر شما