اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۹:۰۰:۲۳
کد خبر: ۱۲۰۸۵۷۴
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است:

 

نماینده مجلس شورای اسلامی:

لایحه «مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن» هفته آینده به کارگروه حقوق جزا و جرم شناسی می‌رود/ تعیین مجازات اعدام در برنامه‌مان نیست/ مدت زمان حبس قاچاقچیان انسان افزایش پیدا می‌کند

حسن نوروزی گفت: برنامه‌ای جهت تعیین مجازات اعدام برای قاچاقچیان انسان نداریم و فقط می‌خواهیم میزان مجازات حبس آن را افزایش دهیم.

محسن هاشمی در سیصد و یازدهمین جلسه شورا مطرح کرد:

عبور فوتی‌های کرونایی تهران از مرز 100 نفر/انتقاد از بسته شدن بزرگراه افتخاری به دلیل اختلاف شهرداری و ارتش

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بسته شدن بزرگراه افتخاری بدلیل عدم اجرای توافقات میان شهرداری وارتش زیبنده مدیریت کشور و مطابق با انتظارات مردم نیست لذا از این رو از شهرداری می خواهیم مشکل اجرای توافق با ارتش را حل نموده تا تعهدات شهرداری اجرایی شود و از فرماندهان محترم نیروی زمینی ارتش نیز درخواست داریم با مساعدت در رفع موانع وبرداشت صدها کامیون نخاله انباشته شده در این خیابان نیز، امکان تردد شهروندان و استفاده از معابر شهری را فراهم کنند تا در این شرایط دشوار کشور، به نارضایتی عمومی افزوده نشود.

واکنش وزیر بهداشت به واکسینه شدن زوج های یزدی/ واکسیناسیون طبق سند ملی ادامه دارد

سعید نمکی درخصوص اخبار واصله درباره واکسیناسیون زوج های جوان یزدی گفت: واکسیناسیون در کشور همچنان در راستای «سند ملی واکسیناسیون» انجام می شود.

مدیرعامل بنیاد احسان خبرداد:

اعزام 5 گروه امدادی و ارسال محموله اقلام اضطراری ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق سیل‌زده کرمان

با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گروه‌های امدادی و محموله اقلام اضطراری به مناطق سیل‌زده کرمان ارسال شد.

حاجی میرزایی:

اهمیت تعلیم و تربیت از همان ابتدای کودکی مورد توجه قرار گیرد

وزیر آموزش و پرورش گفت: رها کردن تعلیم و تربیت از همان ابتدای کودکی بی اعتنایی به فلسفه خلقت و غفلت از آموزه‌های کسانی است که آمدند تا به انسان و جامعه انسانی شکل دهند.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی:

برای تهران سیل پیش بینی نشده است/ پیش بینی بارندگی در شمال شرق استان تهران

صادق ضیائیان گفت: وضعیت تهران در حد هشدار زرد پیش بینی شده است. در ارتفاعات برای کوهنوردان، کشاورزان و چرای دام هشدار داده شده است البته در شهر تهران بارش‌ها به شدت معمول است و جای نگرانی نیست.

مدیر کل دفتر کنترل سیلاب و آبخوان‌داری سازمان جنگل‌ها:

تمامی کشور تحت اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری قرار بگیرد/ آمادگی مهار سیلاب در 8 استان

ابوالقاسم حسین‌پور ضمن اعلام آمادگی برای مهار سیلاب در 8 استان گفت: فقط 20 درصد کشور تحت فعالیت طرح‌های آبخوانداری و آبخیزداری قرار دارند.

کوهنورد ۶۲ساله تهرانی در قله دماوند گم شد

معاون امدادونجات هلال احمر مازندران گفت: عصر چهارشنبه طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی استان مازندران مشخص شد فردی ۶۲ساله در قله‌ی دماوند، گم شده است و عملیات جستجو برای این فرد همچنان ادامه دارد.

دکترای تخصصی روان درمانی و روانشناس:

آداب و رسوم و سنت‌های غلط، ازدواج را به بند کشیدند/ لزوما جهیزیه با عروس و برگزاری مراسم با داماد نیست/ گاهی توقعات خانواده‌ها جوانان را از ازدواج منصرف می‌کند

فرنوش رافعی گفت: آداب و رسوم و سنت‌ها بسیار خوب و پسندیده هستند اما تاجایی که ما را دربند خود نکشند. متاسفانه این روزها به دلیل وجود سنت‌های دست و پا گیر بسیاری از ازدواج‌ها از همان ابتدا دچار مشکل می‌شوند و حتی برخی از آنها به جدایی می‌انجامند بنابراین چه بخواهیم چه نخواهیم برای جلوگیری از فروپاشی ازدواج در شرایط کنونی باید کمی منعطف‌تر عمل کنیم.

وزیر کشور:

مسافران شهرهای قرمز علاوه بر جریمه، عودت داده می شوند/ اجرای پروتکل های سال گذشته در اعیاد پیش رو/ افراد بالای 50 سال مناطق خاص تا شهریور واکسینه می‌شوند

عبدالرضا رحمانی فضلی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در کشور گفت: دستورالعملی در حوزه مدیریت کرونا صادر شده و سفر برای شهرهای قرمز ممنوع است و به نیروی انتظامی مأموریت داده شد علاوه بر جرائمی که در دستورالعمل بوده، در این مقطع در هر کجایی که با سفرها در داخل جاده‌ها مواجه شد آنها را عودت دهد.

شناسایی ۲۲ هزار و ۱۸۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور/مرگ ۱۹۵ ایرانی دیگر بر اثر کرونا

طی شبانه روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۲ هزار و ۱۸۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی:

بررسی ایجاد داروخانه های آنلاین در کمیسیون بهداشت مجلس/گردشگران تعادل وجود دارو را برهم می زنند/ شیوه سنتی تأمین دارو در شرایط کرونایی مطلوب نیست

محسنی بندپی با اشاره به اینکه مسافران، گردشگران و مهاجران در حوزه انتخابی ما(نوشهر و چالوس) کاملا تعادل وجود دارو و میزان جمعیت را بر هم می زنند، گفت: ایجاد و توسعه داروخانه های آنلاین در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح شده است.

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان:

بارها درباره محتوای فیلم‌ها و سریال‌ها تذکر دادیم اما تغییری ندیدیم/ سبک زندگی سریال‌های شبکه نمایش خانگی اصلا قابل تصور و دستیابی برای جوانان نیست/ «خیانت» و «ارتباطات ناسالم» تشکیل دهنده محتوای فیلم‌ها و سریال‌هاست

محمدمهدی تندگویان گفت: متاسفانه این روزها فیلم‌های سینمایی، سریال‌های نمایش خانگی یا حتی رسانه ملی به ترویج ضد ارزش‌ها و ضدفرهنگ‌ها می‌پردازند برای مثال خیانت، ارتباطات کاملا ناسالم در فضای مجازی، ارتباط گیری یک زوج خارج از قواعد خانوادگی اخلاقی از جمله ضداخلاق‌هایی است که محتوای این آثار را تشکیل می‌دهد و باعث می‎شود یک تابوشکنی برای جوانان این نسل ایجاد شود.

ادامه‌ واردات واکسن کرونا توسط هلال‌احمر/هفتمین محموله تحویل وزارت بهداشت شد

کریم همتی، رئیس جمعیت هلال‌احمر خبر داد: صبح امروز یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰، هفتمین محموله‌ی واکسن تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر در فرودگاه امام خمینی (ره) برای توزیع سریع و سراسری در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.

اسامی منتخبان هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی تهران اعلام شد

روابط عمومی سازمان نظام پزشکی اسامی منتخبین هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی تهران را اعلام کرد.

مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان:

منتخب تولیدات فرهنگی با موضوع ازدواج و خانواده منتشر شد

اعظم کریمی گفت: همزمان با هفته ازدواج بسته منتخب تولیدات در حوزه آموزشی، فرهنگی و اجتماعی جهت انتشار در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد.

آخرین آمار از تلفات و خسارات سیل در ۱۰ استان کشور؛ ۶ کشته و دو مفقود

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر گفت: در سیل و آب‌ گرفتگی چهار روز گذشته در ۱۰ استان کشور، ۶ نفر (سیلاب پنج نفر، رعدوبرق یک نفر) جان خود را از دست‌ داده و دو نفر نیز در بافت کرمان مفقود شده‌اند.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد مشخص شد

سخنگوی سازمان سنجش از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته طی هفته آینده خبر داد و گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا از روز چهارشنبه ۶ مرداد لغایت روز جمعه ۸ مرداد آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز