معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک:

حذف پارک حاشیه‌ای خیابان شهرداری با نصب دوربین‌های ثبت تخلف

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۶:۲۱
کد خبر: ۱۲۰۸۹۰۰
حذف پارک حاشیه‌ای خیابان شهرداری با نصب دوربین‌های ثبت تخلف
پارک حاشیه ای خیابان شهرداری حد فاصل دو میدان قدس و تجریش با نصب دوربین های ثبت تخلف، حذف و کنترل می شود.

به گزارش برنا؛ محمد خردمند معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه با اعلام مطلب فوق گفت: تا اجرای نهایی طرح خیابان کامل در خیابان شهرداری، تردد وسایل نقلیه در این مسیر به صورت دو خط رفت و دو خط برگشت محدود و هر گونه پارک حاشیه ای در ضلع شمال و جنوب این معبر با نصب دوربین های ثبت تخلف که با همکاری سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ در حال انجام است کنترل می شود.

او افزود: تا اتمام طرح تعریض و آماده سازی خیابان حمید که قرار است مسیر تردد وسایل نقله را از محور شرق به غرب در خود جای دهد ضلع شمالی خیابان شهرداری به صورت دو باند رفت و برگشت با دو خط، ترافیک عبوری را هدایت می کند.

خردمند افزود: با کاهش عرض معبر خیابان شهرداری به ۱۲ متر برای تردد عرضی عابرین پیاده دیگر نیازی به پل عابر پیاده مکانیزه نبوده و این پل جمع آوری شد و شهروندان می توانند از دو زیر گذری که در میدان قدس و تجریش هست برای تردد به ضلع شمال و جنوب خیابان شهرداری استفاده کنند.

معاون شهردار منطقه یک افزود: ساماندهی پیاده روی ضلع جنوب خیابان شهرداری توسط معاونت فنی و عمرانی در حال انجام است که با اجرا و تعریض پیاده رو و درنظر گرفتن خط عبوری دو چرخه و اتوبوس ها این خیابان تبدیل به خیابان کامل با تاکید بر حرکت انسان محور خواهد شد.

نظر شما