ارائه قابلیت جدید اینستاگرام برای کنترل محتوا های نامناسب

۱۴۰۰/۰۴/۳۰ - ۱۷:۲۱:۳۴
کد خبر: ۱۲۰۹۷۵۲
ارائه قابلیت جدید اینستاگرام برای کنترل محتوا های نامناسب
اینستاگرام با ارائه قابلیتی جدید قصد دارد به کاربران کمک کند تا محتواهایی که در زبانه Explore مشاهده می کنند را کنترل کنند.

به گزارش برنا؛ شبکه اجتماعی اینستاگرام، یکی از پلتفرم‌های محبوب بین کاربران اینترنت در همه جای دنیا است. این شبکه اجتماعی قابلیت‌های مختلفی دارد. زبانه Explore اینستاگرام می‌تواند گاهی اوقات بسیار عجیب و آزاردهنده باشد. در این زبانه پست‌های پیشنهادی از حساب‌هایی که کاربر دنبال نمی‌کند، نشان داده می‌شود و برخی اوقات آنقدر این پست‌ها نامناسب و با محتوا‌هایی آزار دهنده هستند که حتی قوانین این پلتفرم را نقض می‌کنند.

قابلیت کنترل زبانه Explore

برای کم کردن و حذف این محتوا‌ها از زبانه Explore، اینستاگرام از گزینه کنترل حساسیت محتوا استفاده می‌کند. هدف این است که به کاربر اجازه دهد میزان محتوای حساس خود را در این زبانه انتخاب کند و به او امکان کنترل بیشتر نحوه استفاده از اینستاگرام را نیز بدهد. کاربر می‌تواند برای فعال کردن فیلتر به تنظیمات برنامه مراجعه کرده و سپس روی «حساب» و «کنترل محتوای حساس» ضربه بزند.

با انتخاب محدود کردن حتی می‌توان تعداد پست‌های حساس را در زبانه Explore کاهش داد. همچنین می‌توان با تغییر از گزینه پیش فرض محدود کردن به مجاز، فیلتر را خاموش کرد، اما این گزینه برای کاربران زیر ۱۸ سال در دسترس نخواهد بود. کاربران در هر زمان که بخواهند می‌توانند تنظیمات را تغییر دهند.

از جمله انواع محتوایی که اینستاگرام آن را حساس می‌داند، نمایش خشونت است . پست‌هایی با محتوای جنسی و برهنگی نیز حساس به نظر می‌رسند. این پلتفرم به پست‌هایی که حاوی برهنگی یا فعالیت جنسی هستند اجازه نمایش نمی‌دهد.

اگر فیلتر محتوای حساسیت برانگیز برای کاربر فعال شود، اینستاگرام ممکن است پست‌هایی را که استفاده از برخی موارد تنظیم شده را در زبانه Explore تبلیغ می‌کنند را نیز متوقف کند. این پست‌ها شامل محصولات و خدمات برای بزرگسالان، دخانیات و محصولات لوازم خانگی و دارو‌ها است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز