خصوصیات گوشی جدید ویوو را بیشتر بشناسید

۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۰:۲۰:۱۵
کد خبر: ۱۲۱۸۹۱۵
خصوصیات گوشی جدید ویوو را بیشتر بشناسید
در اوایل هفته جاری، قابلیت‌های یک گوشی هوشمند Vivo مدل V ۲۱۰۵ در سایت صدور گواهینامه مخابرات اندونزی لو رفت.

به گزارش برنا؛ در اوایل هفته جاری، قابلیت‌های یک گوشی هوشمند Vivo مدل V۲۱۰۵ در سایت صدور گواهینامه مخابرات اندونزی لو رفت. این سایت همچنین اعلام کرد گوشی جدید با عنوان Vivo X۷۰ Pro وارد اندونزی می‌شود. در ادامه این مطلب به برخی از قابلیت‌های گوشی جدید ویوو می‌پردازیم.

براساس گزارش‌ها تلفن هوشمند V۲۱۰۵ Vivo از تراشه MediaTek Dimensity ۱۲۰۰ پشتیبانی می‌کند. این گوشی جدید دارای ۱۲ گیگابایت رم است. سیستم عامل اندروید ۱۱ بر روی گوشی جدید ویوو اجرا می‌شود. در آزمایشات تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench، این گوشی به ترتیب ۸۵۹ و ۲۶۳۸ امتیاز کسب کرد.

نسخه‌های جهانی Vivo X۶۰ و X۶۰ Pro که در اوایل سال جاری عرضه شد مشخص شد که دارای مشخصات مشابه هستند. تنها تفاوت قابل توجه بین دو دستگاه این است که Vivo X۶۰ دارای پشتیبانی OIS است، در حالی که X۶۰ Pro مجهز به تثبیت کننده میکرو گیمبال است؛ بنابراین، به نظر می‌رسد که X۷۰ و X۷۰ Pro می‌توانند مجهز به مشخصات یکسان باشند و ممکن است عمدتا در بخش دوربین متفاوت باشند.

گزارش‌های قبلی ادعا کرده اند که خط تولید Vivo X۷۰ ممکن است تا اواسط سپتامبر در هند رسمی شود. قیمت X۷۰ ممکن است حدود ۴۵۰۰۰ روپیه (۶۰۴ دلار آمریکا) باشد، در حالی که قیمت X۷۰ Pro حدود ۵۰ هزار روپیه (۶۷۱ دلار آمریکا) است. قیمت X۷۰ Pro+ حدود ۷۰، ۰۰۰ روپیه (۹۳۹ دلار آمریکا) است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز