تکریم و معارفه معاون اجرایی و سرپرست مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی ناجا

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۰۹:۴۵:۵۲
کد خبر: ۱۲۳۳۷۴۲
تکریم و معارفه معاون اجرایی و سرپرست مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی ناجا
معاون اجتماعی وسخنگوی ناجا درجریان بررسی پیشرفت برنامه های هفته ناجا در سال جاری، بر ضرورت " کیفیت گرایی" در تولید آثار رسانه ای، تصویری و هنری تاکید کرد و گفت: هفته ناجا؛ فرصت مغتنمی برای به تصویرکشیدن و انعکاس مجاهدت های پیدا و پنهان نیروهای پلیس از مرز تا مرکز و همچنین افزایش سرمایه های اجتماعی پلیس است.

به گزارش برنا؛ سردار " مهدی حاجیان "،معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا  در جلسه شور ستادی معاونت اجتماعی ناجا با محوریت "بررسی پیشرفت برنامه های  هفته ناجا در سال ۱۴۰۰ " با سلام و درود بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت به ویژه شهیدان مظلوم نیروی انتظامی، برای فرماندهی معظم کل قوا " مدظله العالی" آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی و توفیق روزافزون کرد.

تلاش همکارانم در معاونت اجتماعی شایسته تحسین است

او با تسلیت ایام سوگواری آل الله گفت: لازم می دانم از اقدامات و زحمات همه همکاران پرتلاشم در معاونت اجتماعی ناجا؛ روسا و مدیران مراکز و ادارات، افسران، درجه داران، کارمندان و سربازان وظیفه قدردانی کنم؛ انصافا تلاش های شبانه روزی برادران و خواهرانم در این معاونت شایسته تحسین و تقدیر است.

معاون اجتماعی ناجا ادامه داد: برای بنده افتخاری بس بزرگ است که در مجموعه ای با حضور افراد ولایی، متخصص، بادانش و مهارت و دارای روحیه ایثار و جهاد، توفیق خدمتگزاری دارم و این فرصت را قدر و غنیمت می شمارم.

 "نبض سنجی" جریان های اجتماعی

سردارحاجیان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در معاونت اجتماعی ناجا با همت همه فعالان این حوزه یادآور شد: بحمداله اقدامات خوب و ارزشمندی در این معاونت شکل گرفته؛ که این نتیجه تلاش همه همکاران عزیز می باشد؛ قطعا این اقدامات بر ماموریت ناجا "اثرگذار" و "اثربخش" خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به رویکرد "جامعه محور" و " ایجابی " نیروی انتظامی، از معاونت اجتماعی ناجا به عنوان یک معاونت "بین بخشی" و "پشتیبان" همه ماموریت های پلیس یاد کرد و افزود: این معاونت بایستی با اتخاذ رویکرد "تشخیص" و "نبض سنجی" جریان های اجتماعی ( پیش رویدادی) به دنبال تحقق اهداف خود باشد که دستاورد تحقق این مهم، به افزایش امنیت ذهنی و عینی منتج شود.

او با بیان اینکه معاونت اجتماعی ناجا یک مجموعه " ستادی" و " صفی " است، تاکید کرد: ماموریت های این معاونت بسیار متنوع و ارزشمند است و بایستی با نگاه و رویکرد " تحول گرایی" به دنبال افزایش سرمایه های اجتماعی پلیس باشیم؛ در واقع ما در این معاونت می توانیم بر مبنای دانش، تخصص، مهارت و بر پایه تحلیل داده های موجود، استراتژی و تاکتیکی اتخاذ کنیم که سرمایه ارزشمند " همراهی مردم" به شکل سیل آسایی برای ناجا اتفاق بیفتد.

معاونت اجتماعی ناجا در ریل "تحول گرایی"

سردار حاجیان با بیان اینکه در این معاونت بایستی سیاست های گذاری  کلان ایجابی  ـ اجتماعی نیروی انتظامی تدوین و ترسیم شود، خاطر نشان کرد: برای تحقق این مهم، چه بسا  لازم است که گاهی فرآیندها، روندها، روش ها، ساختارها و ... دست خوش تغییر شود و از بهره مندی ظرفیت های درون و برون سازمانی غافل نشویم.

در "پویایی" ، الگو باشیم

معاون اجتماعی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه " ایستایی" موجب شکست است، بیان کرد: معاونت اجتماعی ناجا در پویایی به منظور تحقق اهداف کلان نیروی انتظامی باید سرآمد و الگو باشد.

 "همتا پروری" با تمرکز بر آموزش های کاربردی

او در ادامه با اشاره به اهمیت تلاش برای " شایسته سالاری" و " همتاپروری" تصریح کرد: به کارگیری افراد متخصص و متبحر در ماموریت های این معاونت اثربخش، بسیار حائز اهمیت است و شایسته است که از موضوع مهم " همتاپروری " بر مبنای تمرکز بر آموزش کاربردی و تخصصی غافل نشویم و باور کنیم  تحقق این مهم، نیازمند برنامه ریزی  و نیازسنجی دقیق است.

بررسی پیشرفت برنامه های هفته ناجا

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی در سال جاری با عنوان " پلیس هوشمند، امنیت پایدار" اظهار کرد: هفته ناجا؛ فرصت مغتنمی برای به تصویرکشیدن و انعکاس مجاهدت های پیدا و پنهان نیروهای پلیس از مرز تا مرکز و همچنین افزایش سرمایه های اجتماعی پلیس است.

سخنگوی ناجا تاکید کرد: در این هفته بایستی ولایت مداری، توانمندی، روحیه جهادی، تخصص، مهارت، هوشمندی، مردم داری و ... پلیس به جامعه منعکس و ترسیم شود.

معاون اجتماعی ناجا با اشاره به اهمیت افزایش سرمایه های اجتماعی پلیس یادآور شد: همراهی مردم در حوزه امنیت، پیامدهای مثمرثمر بسیاری از جمله "مشخص شدن سهم  فردی در تامین امنیت، کاهش جرایم و ..." دارد؛ بنابراین در این هفته بایستی بر تقویت همراهی مردم و نهادهای دولتی و غیردولتی با پلیس تمرکز نماییم.

 بهره مندی از فرصت های رسانه ای-مجازی

این مقام ارشد انتظامی با اشاره بر لزوم بهره مندی از فرصت های فضای رسانه ای و مجازی کشور به منظور معرفی تنوع و گستردگی ماموریت های پلیس، بر "کیفیت بخشی" در تولیدات برنامه های هفته ناجا بویژه آثار تصویری ـ هنری  تاکید کرد و افزود: به منظور ارزیابی کیفیت تولیدات برنامه های هفته ناجا به ویژه در بخش تولیدات هنری از امروز کمیته تخصصی نظارت و ارزیابی بر آثار هنری و تصویری در این معاونت با حضور اعضاء متخصص تشکیل می شود.

 آمادگی ۱۰۰ درصدی  برای عملیاتی شدن برنامه های هفته ناجا

سردار حاجیان در ادامه با ابلاغ لزوم آمادگی صد در صدی همه نیروهای معاونت اجتماعی ناجا به منظور پیشبرد برنامه های هفته ناجا در سال جاری خاطر نشان کرد: برای عملیاتی شدن برنامه های هفته ناجا همه بایستی پای کار باشند و از رویکردهای "نوآورانه" و "خلاقانه" بهره ببرند.

گفتنی است، در این جلسه مدیران و روسای ادارات کل و مراکز مختلف معاونت اجتماعی ناجا گزارشی از روند پیشرفت برنامه های هفته ناجا ارائه کردند و سردار " مهدی حاجیان" ؛ معاون اجتماعی ناجا تدابیر و رهنمودهای لازم را ابلاغ کرد.

تکریم و معارفه معاون اجرایی و سرپرست مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی ناجا  

به گزارش پایگاه خبری پلیس، شایان ذکر است در این شور ستادی، سرهنگ " سید احمد خسروی"؛ به عنوان معاون اجرایی معاونت اجتماعی ناجا و سرهنگ " صمد عباسی"؛ به عنوان سرپرست مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز