معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب خبرداد:

حمل خطرناک کارگران پشت وانت در بزرگراه آزادگان

۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۸:۴۷
کد خبر: ۱۲۳۸۶۳۶
حمل خطرناک کارگران پشت وانت در بزرگراه آزادگان
سرهنگ علی همه خانی از توقف یکدستگاه وانت بعلت حمل 7 کارگر در قسمت بار و در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش برنا؛  سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور فاتب گفت : ظهر دیروز یک دستگاه وانت  که در حال تردد با  7 کارگر در قسمت بار  در بزرگراه آزادگان  بود متوقف و توسط عوامل منطقه 26 پلیس راهور تهران بزرگ راهی پارکینگ شد  .

سرهنگ همه خانی افزود : این کارگران بی توجه به خطراتی  که ممکن است برای ایشان روی دهد به خیال خود بارها را  نیزنگه داشته بودند تا از افتادن آنها جلوگیری نمایند غافل از اینکه تمامی آنها در معرض خطر بوده و می بایست در قسمت جلویی خودرو نشسته و یا به دلیل کثرت نفرات با خودرویی دیگر و وسایل نقلیه عمومی به محل کار مراجعه نمایند .

او گفت : قبل از توقف ، راننده  این وانت برای شوخی  و خنداندن این کارگران گاهی اوقات اقدام به حرکات نمایشی  و مخاطره آمیز در بزرگراه  می نمود، غافل از اینکه تیم گشتی منطقه 26  پلیس راهور پشت سر آنهاست و حرکات آنها را کنترل می نماید .

او افزود : راننده این وانت  که نمی دانست تخلفات وی نیز  از طریق دوربین های مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ کنترل می شود  توسط تیم گشتی متوقف و  از ادامه حرکت این وسیله نقلیه  جلوگیری شد .

سرهنگ همه خانی گفت : برخی رانندگان بمنظور حمل بار اقدام به جابجایی افراد و کارگران نیز در قسمت حمل بار می نمایند که این اقدام خطرات بسیارزیادی در پی دارد و باعث بروز حوادث جبران ناپذیری می گردد که پلیس راهور فاتب براساس همین موضوع اقدام به برخورد با اینگونه رانندگان می نماید .

او از رانندگان وسایل نقلیه باری خواست هیچ گاه از قسمت بار به عنوان حمل  مسافر  و کارگران استفاده ننمایند زیرا خطرات بسیاری را در پی دارد و اگر این وانت  با حرکات مخاطره آمیز به راه خود ادامه می داد معلوم نبود چه حادثه تلخی روی می داد که این  وسیله متوقف و از ادامه حرکت آن جلوگیری شد رانندگان به این نکته توجه داشته باشند اگر خدای ناکرده برای هر یک از این کارگران حادثه بوجود آید راننده می بایست پاسخگو باشد .

انتهای پیام/

نظر شما