برگزاری مراسم تجلیل از نمونه های ترافیکی در شهرک آزمایش

۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۲:۲۵
کد خبر: ۱۲۴۴۷۱۵
برگزاری مراسم تجلیل از نمونه های ترافیکی در شهرک آزمایش
مراسم تجلیل از نمونه‌های ترافیکی صبح امروز در شهرک آزمایش برگزار شد.

به گزارش برنا؛ مراسم تجلیل از نمونه‌های ترافیکی صبح امروز در شهرک آزمایش برگزار شد.

بیش از ٩۵ درصد جا به جایی کالای ما از طریق سیستم حمل و نقل

در ابتدای مراسم سرهنگ هادی امیدوار رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: در حوزه حمل و نقل تمامی جا به جایی های امروزه بدون سیستم حمل و نقل قابل تصور نیست. بیش از ٩۵ درصد جا به جایی کالای ما از طریق سیستم حمل و نقل جا به جا می شود.

او با اشاره به اینکه یک حسنه اخلاقی نیز در این کار است، ادامه داد: سالانه بیش از ۵٠٠ میلیون تن به عنوان امانت به این قشر سپرده می شود و به مقصد می رسد. در جا به جایی مسافران نیز جان مردم امانت است.

رییس پلیس راه راهور ناجا ادامه داد: این کالا ها، اجناس، اقلام با سلامت بارگیری می شود و با بارگیری به مقصد می رسد. از زحماتی که همکاران ما در حوزه حمل نقل انجام می دهند تشکر می کنم. از زحمات اقشار حوزه حمل و نقل چه درون شهری و چه در برون شهری تشکر می کنم.

نیروی انتظامی در هر موضوعی سنگ صبور است

در ادامه این برنامه جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اظهار کرد: نیروی انتظامی در هر موضوعی سنگ صبور هستند. در بحران ها و حتی کرونا همراه و همگام ما بودند.

وی ادامه داد: همانطور که عنوان شد قرار است از افرادی که در حوزه حمل و نقل نمونه هستند تجلیل شود. نمونه ها افرادی هستند که می توان از آن الگوبرداری کرد. این دوستان تاثیر گذار و نقش آفرین هستند.

جمالی نژاد گفت: مسایلی که بار را روی دوش مردم سنگین می کند علیرغم اینکه سخت بوده و زندگی را دشوار کرده اما این ها تهدید اساسی نیستند. چیزی که می تواند به عنوان بحران اصلی مطرح شود فاصله بین مردم و دولت مردان است. گسل بین مردم و دولت است که می تواند خطرناک باشد.

وی ادامه داد: در جلساتی که در سازمان شهرداری ها داشتیم هم این را مطرح کردم که اگر خدای ناکرده مردم مسئثلین را از خودشان نبینند و این دیوار بی اعتمادی زیاد و زیاد تر شود خطرناک است. احساس من این است که همه باید در جهت این همراهی گام برداریم.

معاون وزیر کشور گفت: از همکاران خواهش می کنم که در کنار آموزش هایی که باید داشته باشیم، مسایل اخلاقی، موضوعاتی که بسیار مهم است و عزیزان راننده می توانند به عنوان سفیران ما کمک کنند را در جهت اعتماد سازی و رفاقت بین مردم در نظر گیرند.

سالانه حدود ١٧ هزار نفر در تصادف جان خود را از دست می دهند

همچنین در حاشیه ای دیگر از سخنرانی هایی که در این مراسم انجام شد سرهنگ رمضانی معاونت اجرایی پلیس راهور ناجا گفت: پلیسی با این حجم از زحمت واقعا در سطح نیروی انتظامی نمی توان یافت کرد.

وی گفت: در سطح شبانه روز چه با راکبان، چه رانندگان و چه عابران سر و کار داریم و باید در حوزه ارتقا ایمنی حمل و نقل کمک کنیم.

رمضانی ادامه داد: این عزیزان مصداق مجاهدان فی سبیل الله هستند. در این جلسه هدف پلیس راهور تجلیل از نمونه های ترافیکی است. به هر حال امروز هدف ما ایجاد تعامل با کاربران مسافر و بار است که گفته شد چه حجمی از حمل و نقل بار و مسافر در جاده های کشور انجام می شود.

وی گفت: باید فاصله را بین مردم و حاکمیت کم کنیم و قطعا این نشست ها در این زمینه تاثیر گذار است. سالانه حدود ١٧ هزار نفر در تصادف جان خود را از دست می دهند و مجروحان آن نیز طی سال ها با آن درگیر خواهند بود.

رمضانی با اشاره به خسارت های ناشی از تصادفات گفت: عامل انسانی یکی از عوامل مهم در حوزه حمل و نقل است. شاهد هستیم که عامل انسانی راننده از نقش بسیاری برخوردار است و باید به حوزه فرهنگ سازی و آموزش در این خصوص توجه ویژه ای شود.

وی افزود: قطعا طی یک سالی که در این حوزه فعالیت می کنم چه در راهداری، چه در سایر حوزه ها دچار کم کاری یا کم فروشی نبودیم اما نیاز داریم که تمام سازمان ها تحت یک حمایت راهبردی قرار بگیریم.

وی گفت: عامل اصلی تصادفات عدم توجه به جلو، استفاده از تلفن همراه یا عدم استفاده از کمربند ایمنی است. باید توجه داشته باشیم که کمربند ایمنی در حوزه ناوگان حمل مسافر از اهمیت بالایی برخوردار است. باید همه ما چه در حوزه حاکمیت و چه کاربران، رانندگان وسایل نقلیه عمومی و.. با یک گفتمان واحد گام های اساسی برداریم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز