مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خبر داد:

افزایش ۵ درصدی مسافران مترو همزمان با تغییر ساعت طرح ترافیک

۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۵:۲۴
کد خبر: ۱۲۵۴۷۴۲
افزایش ۵ درصدی مسافران مترو همزمان با تغییر ساعت طرح ترافیک
عبدالله پور از افزایش ۵ درصدی آمار مسافران مترو نسبت به روز گذشته خبر داد و گفت: آمار مسافران روز گذشته نسبت به روز شنبه حدود ۲۰ هزار نفر افزایش یافته بود.

به گزارش برنا؛ بر اساس مصوبه شورای عالی ترافیک قرار شده است که از امروز ۱۰ آبان ۱۴۰۰، ساعت شروع طرح ترافیک از ۸:۳۰ به ساعت ۷:۳۰ صبح تغییر یابد و ساعت پایان طرح ترافیک از ۱۶:۳۰ به ۱۷:۳۰ منتقل شود که این شرایط تا روز اعلام بازگشایی مراکز آموزشی برقرار می‌ماند. 

همچنین همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی مجدد شرایط ترافیکی اصلاح می‌شود به این صورت که آغاز طرح ترافیک به ساعت ۶:۳۰ و پایان آن به ساعت ۱۸ در نیمه دوم سال و به ساعت ۱۹ در نیمه اول سال تغییر خواهد کرد.

علی عبدالله پور، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه درباره وضعیت مسافران مترو در نخستین روز تغییر ساعت طرح ترافیک (۱۰ آبان ۱۴۰۰)، گفت: امروز حدود ۵ درصد از مسافران هر روزه نسبت به روز گذشته، اضافه شده بود. روز گذشته تقریبا آمار مسافران مترو برابر با یک میلیون و ۸۰ هزار نفر بود که نسبت به روز پیشین خود حدود ۲۰ هزار نفر اضافه شده بود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، افزود: امروز نیز ۵ درصد نسبت به روز گذشته افزایش مسافر داشته‌ایم. امروز نیازی به اعزام قطار فوق العاده نبود چرا که توانستیم با ظرفیت موجود به جابجایی مسافران خطوط مترو بپردازیم.

او ضمن اعلام آمادگی برای اعزام قطار فوق العاده در پیک ترافیک امروز عصر، گفت: اگر ازدحام مسافر در عصر بیش از حد معمول باشد، قطارهای فوق العاده آماده به اعزام هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز