رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار:

شش واحد صنعتی و تولیدی شهریار در پایش های شبانه اخطار گرفتند

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۰۹:۵۰:۵۱
کد خبر: ۱۲۵۷۵۰۳
آکار گفت: به منظور نظارت بر فعالیت واحدها و برخورد با تخلفات محیط زیستی و جلوگیری از ایجاد آلاینده های زیست محیطی و پسماندسوزی در سطح شهرستان، گشت و پایش ویژه شبانه روزی واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی شهرستان از ابتدای آبان ماه سال جاری آغاز شده است.

به گزارش برنا؛ شیدا آکار در این خصوص اظهار کرد با توجه به شروع فصل سرما و افزایش غلظت آلاینده ها، اکیپ های گشت و کنترل برای رصد و پایش واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی در محورهای مواصلاتی شهرستان تشکیل و فعالیت  این واحدها توسط کارشناسان محیط زیست به صورت شبانه روزی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و با متخلفین زیست محیطی برخورد قانونی بعمل می آید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار در ادامه بیان کرد: بر همین اساس از ابتدای آبان ماه سال جاری ٩٠ واحد مورد بازدید و پایش قرار گرفته اند که از این تعداد حدود ٧٠ واحد بتن و تفکیک ضایعات بطور مستمر در این روزها پایش شده اند. 

او افزود: در جریان گشت و پایش های انجام شده شبانه ، تعداد شش اخطاریه قانونی برای واحدهای دارای آلایندگی هوا در زمان پایش ها صادر و تحویل آن ها شده است. همچنین در پایش های روزانه از فعالیت تخلیه نخاله در گود معدن شن و ماسه با حکم قضایی جلوگیری بعمل آمده است.

آکار در پایان گفت: از جمله محورهای مواصلاتی مورد پایش و کنترل کارشناسان محیط زیست، محورهای اصلی شهریار رباط کریم ، اتوبان ساوه ، شهریار تهران ، شهریار چینگر و محدوده ی شهرهای شهریار ، اندیشه ، شاهد شهر، صبا شهر ، وحیدیه ، فردوسیه و باغستان بوده که کارشناسان  در این مدت با ١٦ مورد ضایعات سوزی برخورد و نسبت به اطفاء و شناسایی عوامل آن اقدام کرده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز