رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت:

بی توجهی راکب موتورسیکلت را روانه بیمارستان کرد

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۰۸:۲۳:۲۷
کد خبر: ۱۲۶۰۱۳۶
مومنی از برخورد شدید بین پژو و موتورسیکلت در بزرگراه و مصدومیت راکب در این حادثه خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ "احسان مومنی"، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت در خصوص این خبر گفت: ساعت 07:05 صبح امروز  وقوع یک فقره تصادف  جرحی در محدوده جنوب به شمال سعیدی بعد از آزادگان   به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت: سواری پژو که در این محدوده مشغول تردد بوده به شدت با موتورسیکلت برخورد کرده که راکب موتورسیکلت  پس از این برخورد نقش بر زمین می شود.

او بیان کرد: تیم کارشناسی منطقه 18 پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و  ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد : راکب موتورسیکلت در این حادثه  پس از  این برخورد شدید  به زمین برخورد می کند  و از ناحیه پا بشدت مصدوم می گردد که با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده به بیمارستان خلیج منتقل می گردد .

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت بیان کرد: در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.

او از رانندگان خواست در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند  و همچنین به راکبین موتورسیکلت توصیه کرد قبل از روشن کردن موتورسیکلت کلاه کاسکت استاندارد بر سر گذاشته و سپس اقدام به تردد در سطح معابر  نمایند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز