ایجاد راهبرد خلاقیت و اثربخشی در تدریس

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۲:۲۹:۲۱
کد خبر: ۱۲۶۰۸۸۸
با درک اهمیت و ضرورت اصلاح یا تغییر الگوها و سبک های کنونی تدریس و تبیین روش های خلاقانه و اثربخش هدف مورد نظر "جشنواره شهید مطهری" الگوی برترتدریس است.

به گزارش برنا؛ جشنواره شهید مطهری، الگوی برتر تدریس با حضور اساتید و مربیان مراکز و رده های مختلف سپاه با هدف ارتقای کیفیت و توسعه الگوها و روش های اثربخش در دوره های آموزش عالی، دانشگاهی و دیگر دوره ها در دانشگاه جامع امام حسین برگزار گردید.

حافظ ستوده، دبیر جشنواره در خصوص اهداف برگزاری این برنامه گفت: هدف کلی از جشنواره شهید مطهری، ارتقای کیفیت آموزش و کشف و توسعه الگوها و روش های خلاقانه و اثربخش تدریس دروس عقیدتی سیاسی در تمام دوره های آموزشی بوده، و همچنین بهبود عملکرد استادان و مربیان، شناسایی الگوها و روش های تدریس برتر براساس معیارهای اثربخشی و فراگیر نمودن الگوهای مؤثر، شناسایی استعدادهای برتر در شبکه استادان و مربیان عقیدتی سیاسی، فراهم آوردن زمینه  های بروز خلاقیت و نوآوری و توانمندسازی علمی و مهارتی اساتید و مربیان و سرانجام دست یابی به یک الگوی مناسب در حوزه تربیت و آموزش است.

او با اشاره به مصوبه ﺁﻳﻴﻦﻧﺎﻣﻪ ﺍﺭﺗﻘﺎی ﻣﺮﺗﺒﻪ ﺍﻋﻀﺎی ﻫﻴﺄﺕ ﻋﻠﻤﯽ که به پیشنهاد دانشگاه جامع در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید، افزود: براساس برش نقشه جامع علمی کشور، دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام یک ظرفیت بسیار بزرگ در جهت تمدن سازی انقلاب اسلامی است ان شاء اله سعی می کنیم با ابتکار و روش های نوپدید همانند این جشنواره فراتر از مرزهای دانش حرکت کنیم و تلاش داریم که جشنواره شهید مطهری را در سال های آینده نیز برنامه ریزی و اجرا نموده و به دانشگاه های دیگر نیز تسری دهیم.

قابل ذکر این جشنواره از روز 22 تا 25  آبان ماه با حضور اساتید و مربیان رده های کشور در دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام برگزار می گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز