عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با برنا:

آقای فیاضی می‌تواند تحولات شگرفی در آموزش و پرورش ایجاد کند

۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۲۰:۳۷:۵۵
کد خبر: ۱۲۶۱۶۴۳
آقای فیاضی می‌تواند تحولات شگرفی در آموزش و پرورش ایجاد کند
نوروزی گفت: ما آقای مسعود فیاضی را فردی توانمند و کارآمد می‌بینیم که می‌تواند تحولات شگرفی را در حوزه آموزش و پرورش صورت دهد. 

حجت الاسلام حسن نوروزی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا، گفت: ما آقای مسعود فیاضی را فردی توانمند و کارآمد می‌بینیم که می‌تواند تحولات شگرفی را در حوزه آموزش و پرورش صورت دهد. 

او افزود: آقای فیاضی در جلسه اعضای فراکسیون روحانیت نیز به بیان دیدگاه های خود در زمینه راهکارهای اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، عدالت آموزشی و ارتقای منزلت و معیشت فرهنگیان پرداخت و اعضای فراکسیون نیز موافق برنامه‌های وی بودند.

نوروزی بیان کرد: وزیر پیشنهادی با پاسخ به پرسش ها و بیان برنامه های خود در این زمینه، توانست رای قاطع اعضای فراکسیون را به دست آورد.  

این نماینده مجلس با اشاره به سوابق تحصیلات حوزوی و دانشگاهی و نیز تجربیات مدیریتی وی در امور آموزشی و پرورشی، ادامه داد: اعضای فراکسیون با ابراز خرسندی از نگاه های تحولی ایشان در حوزه آموزش و پرورش، ایشان را برای تصدی این وزارتخانه شایسته تشخیص دادند لذا در صحن علنی به ایشان رای اعتماد خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز