سخنگوی سازمان آتش نشانی مطرح کرد:

نشت گاز در سالن تئاتر تهران + عکس

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۹:۵۲
کد خبر: ۱۲۶۴۲۹۱
نشت گاز در سالن تئاتر تهران + عکس
جلال ملکی از نشت گاز در سالن نمایش خبر داد که خوشبختانه این حادثه ده ها نجات یافته داشت.

به گزارش برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به این حادثه گفت: ساعت ۲۱:۱۰ دقیقه امشب یک مورد آتش سوزی و نشت گاز در یک ساختمان واقع در خیابان شریعتی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری اطلاع داده شد.

او افزود: ایستگاه شماره ۷۳ به محل حادثه اعزام می شود و در مدت زمان ۳ دقیقه به محل می رسد.

ملکی تاکید کرد: ساختمان ۱۰ طبقه اداری که همه طبقات فوقانی تعطیل بود و در طبقه منهای یک تئاتری در حال اجرا بود که چند نفر حالشان بد می شود.

سخنگوی آتش نشانی افزود: نیروها به محل می رسند و متوجه می شوند گاز منوکسید کربن در طبقه منهای یک و مجاورت سالن نمایش و در موتورخانه گاز خطرناک منتشر شده بود و بخشی به داخل سالن نفوذ کرده بود.

او گفت: آتش نشانان با هماهنگی مسئولان تئاتر به آرامی و بدون نگرانی نمایش متوقف می شود و حدود ۸۰ نفر اعم از عوامل تئاتر و تماشاچیان به فضای بیرون منتقل می شوند.

ملکی اظهار کرد: نقص در عملکرد موتور خانه و ناتوانی دودکش ها سبب این حادثه شده بود. موتورخانه خاموش می شود و توصیه به مسئولان می شود که نباید موتورخانه روشن شود تا رفع نقص صورت گیرد.

او ضمن هشداری افزود: حدود یک سال و نیم است که خیلی از اماکن تجمعی مانند سالن های نمایش،سینما،مدارس و دانشگاه ها تعطیل بودند و حالا که اجازه فعالیت دوباره گرفتند ممکن است راه اندازی موتورخانه ها بدون دخالت متخصص راه اندازی شود که بسیار خطرناک است. اماکن این چنینی نباید در طبقه منفی و با یک ورودی باشد و این اماکن در طبقه همکف باید باشند.

IMG_20211121_225425_679

 

IMG_20211121_225420_221

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز