قاپ زنان حرفه ای در دام پلیس

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۴:۴۱:۵۳
کد خبر: ۱۲۶۵۶۶۱
قاپ زنان حرفه ای در دام پلیس
سرهنگ موسوی فر از دستگیری و انهدام باند 3 نفره موبایل قاپ و کشف 35 فقره سرقت به ارزش تقریبی 250 میلیون تومان، خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه سیدقاسم موسوی فر،رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه به شیوه قاپ زنی توسط دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا و  nsدر سطح حوزه استحفاظی جنوب شرق تهران در ماه های اخیر، با بررسی و پیگیری های صورت گرفته، 3 نفر از سارقان حرفه ای و سابقه دار که اخیرا با تشکیل باند اقدام به سرقت به این شیوه، می کردند، شناسایی شدند.

وی افزود: پی جویی و کشف جرم بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت قاپ زنی پایگاه قرار گرفت که در این راستا پس از تجمیع سرنخ های بدست آمده، سرکرده باند به هویت احمد 32 ساله با دو فقره سابقه کیفری و سایر همدستان و اعضاء باند به اسامی کامران 18 ساله و مالخر به هویت فرید 36 ساله شناسایی شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی دستور دستگیری متهمان صادر شد که با محاصره مخفیگاه اعضای باند و طی عملیاتی غافلگیرانه، کارآگاهان موفق به دستگیری متهمان می شوند، در بازرسی از مخفیگاه متهمان پنج دستگاه گوشی تلفن همراه و دو قبضه سلاح سرد کشف شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی ابراز کرد: متهمان در ابتدا منکر ارتکاب سرقت بودند اما با توجه به دلائل، قرائن، مدارک و مستندات موجود از جمله کشف گوشی تلفن همراه مسروقه و در مواجهه حضوری با تعدادی از مالباختگان، نهایتا لب به اعتراف گشوده و معترف به تشکیل باند و بیش از 35 فقره سرقت قاپ زنی شدند.

موسوی فر افزود: با دعوت از افرادی که به شیوه اعلامی از آنان سرقت انجام و دارای پرونده مفتوح در پلیس آگاهی بودند،30 شاکی، سارقان را شناسایی و بعنوان سارق اموال خود معرفی و از آنان شکایت کردند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با اعتراف صریح متهمان، پرونده آنان برای سیر مراحل قانونی، به مرجع قضائی ارجاع شد.

انتهای پیام/

نظر شما