لایحه سیاست گذاری و قیمت گذاری بهای بلیط موزه های شهرداری تصویب شد

۱۴۰۰/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۸:۲۸
کد خبر: ۱۲۸۴۰۳۴
لایحه سیاست گذاری و قیمت گذاری بهای بلیط موزه های شهرداری تصویب شد
لایحه قیمت گذاری و سیاست گذاری بهای بلیط کلیه موزه های شهرداری تهران با حضور ۲۰ نفر از اعضای شورای شهر تهران با ۲۰ رای موافق، تصویب شد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری برنا؛ لایحه قیمت گذاری و سیاست گذاری بهای بلیط کلیه موزه های شهرداری تهران هفته گذشته در صحن شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت اما اعضای شورای شهر خواستار اصلاح این لایحه شدند.

اصلاحات این لایحه انجام شد و امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران مجدد این لایحه در دستور ‌کار قرار گرفت.

حبیب کاشانی در پیشنهادی گفت: دو نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی فقط در شورای سیاست گذاری حضور دارند و خواهش من این است که یک نفر از اعضای کمیسیون بودجه هم حضور داشته باشند تا همکاری خوبی صورت گیرد، در رابطه با قیمت بلیط حتما قید شود که شورای شهر تهران تصمیم گیرنده است.

قائمی در پیشنهادی بیان کرد: موزه هایی که کارکرد فرهنگی هنری دارند و برخی از موزه ها کارکرد تخصصی دارند و وجود متولی متخصص خالی است.

امانی در پیشنهادی تصریح کرد: پیشنهاد بنده این است که موزه ها زیر مجموعه سازمان فرهنگی هنری باشد، اعضای شورای شهر تهران فقط باید عضو ناظر در شورای سیاست گذاری باشد.

تشکری هاشمی در پیشنهادی گفت: در این لایحه گفتیم شورای سیاست گذاری و پیشنهاد بنده این است که عبارت شورای راهبری استقاده کنیم. به دلیل اینکه تخفیف ها به این شورا محقق شده است، در لایحه قید شود که برای دانش آموزان و ... به صورت رایگان باشد.

چمران‌ در ادامه صحبت های تشکری هاشمی گفت: وقتی تخفیف ها را به شورا سپردیم خودشان تصمیم می گیرند برای چه گروه هایی رایگان باشد و قانون پشت قانون نباید تعیین کنیم. تصمیم گیری برای نام شورای سیاست گذاری و یا شورای راهبری را نظر سنجی می کنیم.

چمران با اشاره به پیشنهادات اعضای شورای شهر گفت: اینکه نام شورا، شورای سیاست گذاری و یا شورای راهبری باشد، فرد متخصص در موزه های متخصص حضور داشته باشند و بها سالانه تعیین شود.

در نهایت لایحه قیمت گذاری و سیاست گذاری بهای بلیط کلیه موزه های شهرداری تهران با حضور ۲۰ نفر از اعضای شورای شهر تهران با ۲۰ رای موافق، تصویب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز