ارتباط صنایع با فناوری نانو دوسویه است

۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۰۵:۳۲:۵۱
کد خبر: ۱۳۲۵۸۹۴
ارتباط صنایع با فناوری نانو دوسویه است
مدیر ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو گفت: ارتباط صنایع با فناوری نانو دوسویه است و هم ستاد نانو با صنایع و هم صنایع با ستاد نانو ارتباط می گیرند.

مهدی کدخدایی مدیر ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا درباره چگونگی ارتباط نانو و صنعت اظهار کرد: ارتباط صنایع با فناوری نانو دوسویه است و هم ستاد نانو با صنایع  و هم صنایع با ستاد نانو ارتباط می گیرند. ساز و کار هایی که در شکل گیری این ارتباط نقش دارند عبارتند از تریبون نانو و صنعت، که فناورها و شرکت های فناور نانویی به صنایع معرفی می شوند.

وی افزود: سمینار های رایگان، طرح هر هفته یک شهرک صنعتی نیز اجرا می شود که مدرسان و مروجان در صنایع مختلف حضور پیدا می کنند و فناوری نانو و کاربردهای نانو را در آن حوزه صنعتی مطرح می کنند.

مدیر ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو پایش گزارشات صنعتی را یکی دیگر از راه های ارتباطی بین فناوری نانو و صنعت برشمرد و خاطرنشان کرد:  در این گزارشات بررسی می شود که در صنایع جهانی با فناوری نانو چه اتفاقاتی افتاده برای مثال در حوزه صنایع پلیمری در جهان چه اقداماتی انجام شده است و این گزارشات صنعتی را به فعالان این عرصه ارائه می دهیم که بدانند در صنف خود و در سایر کشور ها از فناوری نانو چه استفاده هایی می شود تا این امر برای آنان الگو شود که از فناوری نانو استفاده کنند همچنین سایت محصولات نانو در این زمینه فعالیت می کند.

کداخدایی درباره اقدامات صنایع برای ارتباط با فناوری نانو بیان کرد: از سمت دیگر صنایع در شبکه تبادل فناوری که در نظر گرفته شده است،  تقاضا ها و نیاز های خود را در این سامانه ثبت می کنند و این شبکه آن صنعت را به فناوری که راه حل دارد متصل می کند.

وی در پایان تصریح کرد: رسانه نانو در شبکه های اجتماعی همچنین دوره های صنعتی رایگان هم در این زمینه برگزار می شود و امکان گفت و گو رودررو فراهم است و صنعتگران با طرح مشکلات صنعتی خود از فناوران نانو راه حل  دریافت می کنند و  برای حفظ این ارتباط در تلاش اند بنابراین ما سعی کردیم این ارتباط دوسویه را برای توسعه صنعتی فناوری نانو ایجاد کنیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز