پیام تلگرامی مولاوردی به زنان برای شرکت در انتخابات مجلس

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۸:۲۲
کد خبر: ۳۵۳۹۲۱
پیام تلگرامی مولاوردی به زنان برای شرکت در انتخابات مجلس
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در کانال تلگرامی خود از زنانی که دارای شرایط اعلام شده برای داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی هستند، خواست تا با کنار گذاشتن شک و دودلی و با قائل شدن حق ثبت نام برای خود، به تکلیفشان عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛در پیام شهیندخت مولاوردی آمده است: ضمن تشکر از خانم‌هایی که در سراسر کشور قدم پیش گذاشتند و در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کردند و خود را در معرض آزمون و انشالله انتخاب قرار دادند، در این فرصت باقیمانده از خانم‌هایی که دارای شرایط اعلام شده برای داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی هستند و این توان و ظرفیت را در خود می‌بینند که وارد عرصه انتخابات شوند، انتظار می‌رود تردید و دودلی را کنار گذاشته و با قائل شدن حق ثبت نام برای خود، به تکلیفشان عمل نمایند.

در ادامه این پیام تلگرامی آمده است: بعضا تصور بر این است که مجلس و قوه مقننه چون با قانون سر و کار دارد بنابراین مجلس عمدتا جای حقوقدانان است که به نظر می‌رسد برداشت اشتباهی باشد. مجلس طبق اصل ٧١ قانون اساسی در عموم مسایل در حدود مقرر در قانون اساسی می‌تواند قانون وضع کند، لذا به همان نسبت که به حضور حقوقدانان نیاز دارد به متخصصان تمامی رشته‌ها و نیز حضور نماینده و صدای مهندسان، معلمان، پزشکان، کارگران، هنرمندان، ورزشکاران و غیره هم نیازمند است تا مجلسی کار آمد به معنای واقعی کلمه باشد. روی سخنم با خیل عظیم خانم‌های صاحبنظر و متخصص در تمام ساحات و حوزه‌های تخصصی در جامعه امروز ایران است تا این فرصت تاریخی را که چهار سال یکبار تکرار می‌شود مغتنم شمرده و با پیوستن به حرکتی که برای تشکیل مجلسی همزبان با ملت و همدل با دولت به راه افتاده دین خود را ادا نمایند.

نظر شما