رئیس سازمان حزب اسلامی کار؛

می‌خواهم از مظلومیت زنان میهنم بگویم

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۶:۴۵:۳۳
کد خبر: ۳۵۵۷۲۷
می‌خواهم از مظلومیت زنان میهنم بگویم
نامه ی افسانه اقبال نیا رئیس سازمان زنان حزب اسلامی کار به شهیندخت مولاوردی، میخواهم از مظلومیت زنان سرزمینم بگویم

به گزارش خبرنگار زنان و دختران خبرگزاری برنا، نامه رئیس سازمان زنان حزب اسلامی کار  به معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده.

به نام خدا

هن لباس لکم و انتم لباس لهن

آیه ١٨ از سوره بقره

شهیندخت عزیزم

سلام

متاسفانه در این ایام خبرهای خوبی نمی شنویم. مشاهده نمونه هایی از وجود ظلم و جور و کاشتن بذر کینه در دل مسلمانان خبرهای روزانه ما شده است. آن هم در همین روزها که هفته وحدت می خوانیم و در همین سال که سال همدلی و هم زبانی نامیده و خوانده شده است.

نمی خواهم شعار بدهم، نمی خواهم از ارزش و مقام و منزلت زن در قرآن و روایات و احادیث بگویم که همگان می دانند و بارها در سخنانشان استفاده کرده اند. حتی نمی خواهم از آبروی مسلمانان حرف بزنم که این روزها جامعه اسلامی بر سر جان مسلمانان در منازعه است و تکفیری های داعش مصداق خوارج،  اسلام را علیه اسلام به میان آورده اند.

اما می خواهم از مظلومیت زنان میهنم بگویم. زنانی که در انقلاب و جنگ و سختی ها به پای نظام اسلامی ایستادند و مردان امروز را تربیت کردند.

اما نمیخواهم از مظلومیت به گونه ای بگویم که دلسوزی و عوامفریبی به میان آید.

بانو شهیندخت

دلم نه برای تو میسوزد و نه برای زنان مظلوم سرزمین ایران اسلامی.

دلم برای نسل امروز می سوزد. نسلی که هر حرف و حدیث و نقلی برایش شده خبر و هیجان. نسلی که فقط می خواهد خبرساز باشد و خبر آفرین.

نسلی که برای تولید خبر جذاب، دل و  دین و وجدان و شرفش را می فروشد حتی به بهای بازی با آبروی خواهر و برادرش. آری، دلم برای نسل امروز می سوزد.

خانم مولاوردی عزیز

حاشیه سازی برای بانوی سختکوش و متعهدی چون شما از مدت ها قبل در سفرهای داخلی و خارجی و گفت و گوهای رسانه ای آغاز شده و اهانت امروزی ادامه همان رفتارهای شیطنت آمیز و کفر گونه است.

طبیعی است که مسئولیت های اجرایی همیشه با نقد و نظر همراه بوده و هست. به خصوص زمانی که مسئول اجرایی با دغدغه زیاد به فکر آسیب شناسی و رفع معضلات باشد.

شهیندخت مولاوردی

به تو احترام می گذارم که در مقابل توهین و اهانت لبخند می زنی و به مهر می اندیشی و اخلاق و انسانیت و قانون را به مدد می طلبی.

برایم عزیز و محترمی که حواشی و کارهای کج اندیشانه دامت نمیشود و با عزت و احترام، شرف و تعهد را سرلوحه رفتار انسانی خود می کنی.

این نامه فقط دلنوشته است. دلنوشته ای که بدانی زنان سرزمین تو همراه تواند و به تو افتخار می کنند. اما دلشان برای نسل کوته فکری که به دنبال رفتار غیر اخلاقی و غیر انسانی است میسوزد. اما چه کنند که این نسل دست پرورده و فرزندان خودشان هستند. پس لبخندی می زنند و از گناه فرزندان و خواهران و برادرانشان می گذرند و برایشان دعا می کنند که خداوند رحمان و رحیم راه نیکی را نشانشان دهد.

شهیندخت مولاوردی

معاون محترم رییس جمهور

زنان سرزمینت، دوستت دارند.

افسانه اقبال نیا

رییس سازمان زنان حزب اسلامی کار

نظر شما