۲۰۰ فقره کیف قاپی در پرونده سیاه سارقان موتور سوار

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۸:۱۹
کد خبر: ۳۵۶۲۸۸
۲۰۰ فقره کیف قاپی در پرونده سیاه سارقان موتور سوار
پنج نفر از گردانندگان باند کیف قاپی های خیابانی در مشهد دستگیر شدند.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ "حجت نیک مرام" فرمانده انتظامی مشهد در تشریح عملیات دستگیری اعضای اصلی این باند حرفه ای گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی خیابانی در محدوده بلوار شهید فرامرز عباسی ،‌خیام ، هدایت و خین عرب مشهد تحقیقات گسترده پلیسی آغاز شد.

وی افزود: تیم های دایره آگاهی کلانتری آبکوه مشهد در این ماموریت ضربتی با اقدام های گسترده و بررسی علمی این پرونده به اطلاعاتی دست یافتند که منجر به شناسایی سردسته باند کیف قاپی های خیابانی شد.

نیک مرام گفت: ماموران دایره آگاهی کلانتری آبکوه در این ماموریت غافلگیرانه با شناسایی محل اختفای متهم ، منزل مسکونی مورد نظر را در بلوار توس مشهد مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطر نشان کرد: در این عملیات چهار متهم اصلی کیف قاپی ها که در محل حضور داشتند دستگیر شدند.

این افراد که به مواد مخدر اعتیاد دارند در بازجویی های اولیه پلیس اظهار داشتند از 20 روز قبل نقشه کیف قاپی های خیابانی را طراحی و روزانه مرتکب 10 فقره کیف قاپی می شدند.

سرهنگ حجت نیک مرام گفت: در بازرسی از محل مقادیری وسایل و لوازم یدکی موتورسیکلت های مسروقه اوراق شده ، 12عدد کیف زنانه ، 9 دستگاه گوشی تلفن همراه و مقادیر زیادی وسایل و مدارک سرقتی کشف شد.

پلیس در مرحله بعدی این عملیات یکی دیگر از اعضای باند را نیز دستگیر کرده است.

سرهنگ حجت نیک مرام اظهار داشت: تحقیقات گسترده این پرونده برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه اعضای این باند ادامه دارد.

وی با تشکر از اقدام ضربتی کلانتری آبکوه در پی گیری این پرونده اظهار داشت: شهروندانی که در مناطق مذکور مورد کیف قاپی واقع شده اند می توانند هر چه سریع تر برای پی گیری شکایت خود به کلانتری آبکوه مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز